خبرگزاری کار ایران

نمایش «اینجا کجاست؟» به جمع خیرین پیوست

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۳

این اثر عواید اجرای یکشنبه‌ شب خود را به بانوان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار تحت تکفل بنیاد خیریه برکت اختصاص می‌دهد.

ایلنا: «ریما رامین‌فر» به نفع زنان بی‌سرپرست به روی صحنه می‌رود.
ایلنا: نمایش «اینجا کجاست؟» نوشته نغمه ثمینی، با بازی ریما رامین‌فر و به کارگردانی شیوا مسعودی که این شب‌ها در تالار سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود، عواید اجرای یکشنبه‌ شب خود را به بانوان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار تحت تکفل بنیاد خیریه برکت اختصاص می‌دهد.
این نمایش که تمی زنانه دارد، بناست این بار به نفع زنان به روی صحنه برود. «اینجا کجاست؟» که هر شب ساعت 19 در مدت زمان 70 دقیقه قصه زنی را روایت می‌کند که مهاجر است و ظاهرا در فرودگاه در انتظار چمدانش، اما رفته رفته با پیش-روی داستان تماشاگر متوجه می¬شود که او مدام بین خیال و واقعیت در حرکت است.
تاکنون هنرمندانی چون بهزاد فراهانی، رخشان بنی¬اعتماد، هدیه تهرانی، هوشنگ گلمکانی، رضا میرکریمی، هدایت هاشمی، حمیدرضا آذرنگ، مجید اسلامی، احمد طالبی¬نژاد، پریوش نظریه، الهام کردا، غزاله معتمد، سعید چنگیزیان، شیوا مقانلو، آتوسا قلمفرسایی، امیر جعفری و... به تماشای اجرای «اینجا کجاست؟» نشسته¬اند.
«اینجا کجاست؟» تا 21 تیرماه به روی صحنه می¬رود و اجرای روز یکشنبه 16 تیرماه 92 آن به صورت همت عالی با حضور هنرمندان سینما و تئاتر به نفع بانوان بی¬سرپرست تحت تکفل بنیاد خیریه برکت خواهد بود. علاقمندان برای حضور در این اجرا می¬توانند با شماره ۰۹۳۸۸۰۹۳۸۹۹ تماس حاصل کنند یا روز یکشنبه از ساعت 4 عصر از گیشه تئاتر شهر نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز