خبرگزاری کار ایران

استقبال از اجرای خیریه نمایش «احساس آبی مرگ» در ارسباران

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۶

حضور جمعیت به اندازه‌ای بود که عده‌ای تصمیم گرفتند کمک‌های نقدی خود را به صندوق انداخته و روز دیگری برای تماشای نمایش به فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

ایلنا: اجرای خیریه نمایش «احساس آبی مرگ» نوشته سجاد افشاریان و به کارگردانی امین میری شب گذشته جمعه (14 تیرماه) در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه رفت و با استقبال مردم و هنرمندان مواجه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش درحالی شب گذشته به صحنه رفت که ساعاتی پیش از آغاز اجرا عده زیادی از مردم و تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر کشور در محل حضور پیدا کرده بودند تا با اختصاص مبالغی برای کمک به کودکان و نوجوانان کانون اصلاح و تربیت در این امر شرکت کنند.

حضور جمعیت به اندازه‌ای بود که سالن اجرای نمایش «احساس آبی مرگ» مملو از تماشاگر شد و بسیاری از تماشاگران اجرای اثر را ایستاده دنبال کردند و عده‌ای هم تصمیم گرفتند کمک‌های نقدی خود را به صندوق انداخته و روز دیگری برای تماشای نمایش به فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند.

این اثر نمایشی به روایت زندگی و سرنوشت نوجوانانی اختصاص دارد که به دلیل رشد در شرایط نامساعد اجتماعی تجربیات سختی را پشت‌سر می‌گذارند و مرتکب جرم می‌شوند. متن نمایش‌نامه «احساس آبی مرگ» پس از یک ‌سال تحقیق و گفتگو با خانواده‌های نوجوانان کانون، مسئولان و مربیان این محل و خانواده‌های مقتولانی نوشته شده و برای نخستین مرتبه در قالب جشنواره تئاتر شمسه زیر نظر حوزه هنری و شهرداری تهران روی صحنه رفت که به گفته کارگردان با استقبال مخاطبان مواجه شد.

در این برنامه هنرمندانی همچون همایون ارشادی،‌ مسعود رایگان، نسیم ادبی، صابر ابر، نغمه ثمینی، پیام فروتن، بهاره رهنما و... حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز