خبرگزاری کار ایران

کوثری دبی را از گزینه‌های اجرا کنار گذاشت:

پرواز «مرغ باران» به تخت جمشید

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۷

برای کوتاه مدت؛ اجرای «مرغ باران» در مجموعه "تخت جمشید" در شیراز را برنامه‌ریزی می‌کنیم و سپس برای اجرای اثر به کشور کره جنوبی سفر خواهیم کرد.

ایلنا: اجرای نمایش «مرغ باران» به کارگردانی پری صابری در دبی به دلیل بروز پاره‌ای مشکلات و انتشار اخبار منفی از رفتار این کشور با اتباع ایرانی منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانگیر کوثری(تهیه‌کننده این اثر نمایشی) ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پیش از این بنا داشتیم نمایش «مرغ باران» را برای اجرا به کشورهای کره جنوبی و دبی ببریم که با توجه به دریافت اخبار منفی طی دو روز گذشته از دبی، این محل را از گزینه‌های مورد نظر خود برای اجرا کنار گذاشتیم، چون متوجه شدیم مسئولان این کشور برنامه خروج اتباع ایرانی از دبی را بار دیگر در دستور کار قرار داده‌اند.

این تهیه کننده تصریح کرد: فعلا و برای کوتاه مدت؛ اجرای این اثر نمایشی در مجموعه تخت جمشید شهر شیراز را برنامه‌ریزی می‌کنیم و سپس برای اجرای اثر به کشور کره جنوبی سفر خواهیم کرد.

وی در ارتباط با خبر تمدید اجرای نمایش «مرغ باران» در تالار وحدت تا روز 19تیرماه گفت: قبلا چنین تصمیمی داشتیم اما باتوجه به ساعت روی صحنه رفتن اثر و نزدیک شدن به ماه رمضان از تمدید اجراها صرف نظر کردیم.

کوثری در پاسخ به این سوال که آیا تهیه‌کنندگی نمایش دیگری را برعهده خواهد گرفت یا خیر، بیان کرد: قطعا چنین اتفاقی می‌افتد و صحبت‌های ابتدایی هم صورت گرفته که در حال حاضر به دلیل ابتدایی بودن مذاکرات نمی‌توان به شکل دقیق به آن اشاره‌ کرد اما پس از انجام برنامه‌ها برای سفر نمایش «مرغ باران» قطعا نمایش دیگری را در دستور کار داریم.

نمایش مرغ باران به کارگردانی پری صابری و تهیه کنندگی جهانگیر کوثری خرداد و تیر ماه سال جاری در تالار وحدت و رأس روی صحنه رفت. این نمایش داستان نبرد جمشید و ضحاک است. پس از اینکه جمشید خود را به عنوان جانشین خدا معرفی کرد، فر ایزدی از او دور شد و ضحاک تخت و تاج را از او گرفت، او با ظلم بر مردم حکومت کرد. کاوه آهنگر و فریدون در مقابل ضحاک ایستادند و او را اسیر کرده و در کوه دماوند به بند کشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز