خبرگزاری کار ایران

نمایش «مثل آب برای شکلات» 20تیرماه روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۰۲

پشت كوهی این بار با تلفیق فرهنگ تغذیه و آشپزی مردم جنوب ایران در فضای داستان «آب مثل شكلات» اسكوئیل وفرهنگ عامه آمریکای لاتین، نمایش خود را اجرا می‌كند.

ایلنا: اجرای نمایش«مثل آب برای شکلات» به طراحی و کارگردانی ابراهیم پشتكوهی با بازی رویانونهالی از 20 تیرماه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، این اثر که براساس رمان لورا اسكوئیل (نویسنده امریکای جنوبی) است، توسط ابراهیم پشتکوهی برای اجرا در صحنه بازنویسی شده و ازپنجشنبه آینده بعد از اذان مغرب و افطار، ساعت 21 به صحنه می‌رود.

علاوه بر رویا نونهالی که به عنوان مهمان، بازیگر گروه تئاتر «تی توک» بندرعباس شده، محمدسایبانی، مریم نحوی، الهام اسکندری، ماندانا لیاقت، فاطمه جعفری، یاشار محسنی، امیرعلی سی‌سی‌پور، معصومه بیگی، علیرضا سرحدی دیگر بازیگران «آب مثل شكلات» هستند و بهرنگ عباس پورآهنگساز این نمایش است و حسین اصیلی، محمد حسین داستان و ایمان رضایی به عنوان گروه خواننده و نوازنده در اجرای زنده با او همكاری می‌كنند وهمچنین پیمان بخشی طراح نور این اجراست.

اجرای «آب مثل شکلات» پشت کوهی كه برآمده از یک کارگاه آموزشی این کارگردان با هنرجویان بندرعباس است، پیش از این درسالن آفتاب بندرعباس و در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجردر تالار سایه تئاتر شهر اجرا شده است و درراستای همان تجربه‌های قبلی این كارگردان در ساخت فضای رئالیسم جادویی و تلفیق فرهنگ جنوب ایران با فرهنگ داستانی نمایش‌نامه است. پشت كوهی این بار با تلفیق فرهنگ تغذیه و آشپزی مردم جنوب ایران در فضای داستان «آب مثل شكلات» اسكوئیل وفرهنگ عامه آمریکای لاتین، نمایش خود را اجرا می‌كند. صحنه اصلی نمایش یک آشپزخانه است واین فضا به گونه‌ای طراحی شده که تا تمام حس‌های تماشاگر همچون حس بویایی و چشایی همراه با حس شنوایی و دیداری برای فهم فضا به كارگرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز