خبرگزاری کار ایران

کارگاه شیوه‌های فنی خوانش نمایش نامه در خانه هنرمندان

کد خبر : ۸۷۵۹۳

کارگاه شیوه‌های فنی خوانش نمایش نامه با حضور رضا کوچک‌زاده از ۲۴ تیر به مدت ۱۰ جلسه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

ایلنا: بسیاری از دانش‌آموختگان رشتهٔ تئا‌تر حتی با نخستین آموزه‌های فنی خوانش آشنا نیستند؛ در حالی که مهم‌ترین مرحلهٔ شناخت، خوانش درست است. برخی از آن‌ها کاملا احساسی با متن روبرو می‌شوند؛ همان‌گونه که پیش‌تر شعر و داستان می‌خوانده‌اند. به همین دلیل، هنگامی که به تولید نمایشی می‌پردازند، از‌‌ همان آغاز، شکست نمایش‌‌هایشان پیش‌بینی‌پذیر است. این کارگاه بر نخستین و مهم‌ترین گام برای درک یک اثر نمایشی متمرکز است که از نقاط کور و از یاد رفتهٔ واحدهای دانشگاهی به شمار می‌رود. این کارگاه می‌تواند برای همهٔ کسانی که به شکلی با نمایش سر و کار دارند ـ ‌نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان، بازی‌گر، طراح و حتی تماشاگر حرفه‌ای تئاترـ مفید و کارآمد باشد.

به گزارش ایلنا، کارگاه شیوه‌های فنی خوانش نمایش نامه با حضور رضا کوچک‌زاده از ۲۴ تیر به مدت ۱۰ جلسه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در خانهٔ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند بهمعاونت پژوهشی و آموزشی خانهٔ هنرمندان ایران مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۳۱۰۴۶۳ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز