خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش با یک دقیقه سکوت به یاد استاد سمندریان

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۲۹

گروه اجرایی نمایش "کمدی سرآشپز پیشنهاد می‌کند" اجرای جمعه شب خود را به مرشد ترابی که در بستر بیماری است تقدیم کرد.

ایلنا: نمایش کمدی "سرآشپز پیشنهاد می‌کند" که با کارگردانی رضا شفیعیان در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست، یکشنبه بیست و سوم تیرماه باحضور پیشکسوتان اجرا می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از سایت تماشاخانه سنگلج، این نمایش که از 16 تیرماه در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست، یکشنبه قبل از آغاز اجرای نمایش پذیرای پیشکسوتان تئاتر می‌شود.
این نمایش که تاکنون با استقبال کم نظیر مخاطبان قرار گرفته از آغاز هفته جاری در یک نوبت 21 اجرا می‌شود و فقط روزهای پنجشنبه و جمعه پذیرای تماشاگران خواهد بود.
 "کمدی سرآشپز پیشنهاد می‌کند" جمعه شب اجرای نخست خود را به مرشد ترابی که در بستر بیماری است تقدیم کرد و از مسئولین تقاضای رسیدگی به وضعیت این هنرمند را کرد. همچنین اجرای دوم این نمایش با یک دقیقه سکوت به استاد سمندریان تقدیم شد.
برپایه این خبر در این نمایش به ترتیب حروف الفبا بازیگرانی چون شهاب‌الدین حسین‌پور، حمیدرضا خلیلی، وحید راد، شهروز شبستری، رضا شفیعیان، الهه شه‌پرست، شهره رعایتی، آرش عزیزی و ندا گلرنگی ایفای نقش دارند.
همچنین نغمه مرادآبادی نوازنده تار، آرش عزیزی نوازنده تار باس، یاسر بیات نوازنده کمانچه، امیرصدیقیان و حسین کمال نوازنده سازهای کوبه‌ای این نمایش‌اند.
شهاب‌الدین حسین‌پور دراماتورژ و مشاور اجرا، سرپرست گروه و تهیه کننده، سعید یزدانی طراح صحنه، آذین دخت احتشامی طراح لباس، آرش عزیزی طراح موسیقی، احمد نگهبان طراح گریم، بابک شاه علیزادگان طراح نور، محمد مساوات طراح پوستر و بروشور و صبا حجت و رضا محمودی به عنوان عکاس در این نمایش حضور دارند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز