خبرگزاری کار ایران

حضور هنرمندان تئا‌تر و سینما در اجراهای «پرواز به تاریکی» در خانه نمایش آو

کد خبر : ۸۹۰۶۲

نمایش «پرواز به تاریکی» در ماه مبارک رمضان هرشب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۹: ۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش آو میزبان تماشاگران خود خواهد بود.

ایلنا: گروه نمایشِ «پرواز به تاریکی» از تیرماه ۱۳۹۲ هرشب (به جز شنبه‌ها) در خانه نمایش آو میزبان تماشاگران و هنرمندانی از عرصه سینما و تئا‌تر است. حسن فتحی، محمد رضایی راد، محمد حاتمی، زهیر یاری، هوشنگ گلمکانی، سیروس همتی، بهرام دهقانی، فاطمه معتمدآریا، لادن مستوفی و الهام پاوه‌نژاد ازجملهٔ این هنرمندان است. در این نمایش شبنم مقدّمی، میلاد رحیمی و افشین هاشمی ایفای نقش می‌کنند.

افشین هاشمی، نویسنده نمایشنامه درباره این اجرا می‌نویسد: «خیالِ این نمایش، بینِ فروردینِ ۱۳۳۷ و آبانِ ۳۸ می‌­گذرد؛ در فاصله­ی بینِ جداییِ شاه از ملکه ثریا و پیش از ازدواج با فرح...»

این نمایش در ماه مبارک رمضان هرشب (به جز شنبه‌ها) ساعت ۱۹: ۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش آو میزبان تماشاگران خود خواهد بود. علاقمندان جهت رزرو بلیط می‌توانند با شماره‌های ۸۸۰۲۱۶۴۶ و ۰۹۱۹۶۴۷۴۷۶۰ تماس بگیرند و برای خرید بلیط به صورت آنلاین از طریق سایت تیوآل (www. tiwall. com) و وینا تیکت (www. vinaticket. ir) اقدام نمایند.

«پرواز به تاریکی» با همکاریِ رضا مرتضوی (موسیقی) ـ با آوازِ هادی فیض­ آبادی، اَران ابراهیمی (پس­آرایی و ساختِ بساطِ صحنه)، احسان بیات­فر، ماهان خورشیدی (گروه کارگردانی)، سامان خادم (طرّاح اعلان و برنوشت) و باران کوثری (طرّاحِ جامه‌ها) به صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز