خبرگزاری کار ایران

آروزی محمد یعقوبی برای استمرار اجرا محقق شد؛

"مرد بالشی" در تماشاخانه باروک روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۹۱

«مرد بالشی» از روز پنج‌شنبه (3تیرماه) ساعت 21 به مدت 10 شب در تماشاخانه باروک روی صحنه می‌رود و درصورت استقبال مخاطبان تمدید خواهد شد.

ایلنا: نمایش «مرد بالشی» نوشته مارتین مک‌دونا به کارگردانی محمد یعقوبی از روز پنج شنبه (۳مرداد) ساعت21 در تماشاخانه تازه تاسیس «باروک» روی صحنه می‌رود تا آرزوی چندساله کارگردان برای اجرای مستمر آثار خود محقق شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش «مرد بالشی» نوشته مارتین مک‌دونا و با کارگردانی محمد یعقوبی که اجرای آن هفته گذشته (۲۶تیرماه) در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر پایان یافت، پس از توافق کارگردان با مسئولان مجموعه تازه تاسیس «باروک» بار دیگر روی صحنه می‌رود.
طبق گفتگوهای صورت گرفته، این اثر نمایشی فعلا به صورت محدود ۱۰ روز روی صحنه خواهد بود و درصورت استقبال مخاطبان تعداد روزهای اجرای نمایش «مرد بالشی» اضافه می‌شود.

در این اثر نمایشی پیام دهکردی، علی سرابی، نوید محمدزاده و احمد مهرانفر به ایفای نقش می‌پردازند.


اجرای نمایش «مرد بالشی» درحالی ادامه پیدا می‌کند که یعقوبی همواره اظهار کرده علاقه دارد بازتولید آثار نمایشی خود را برای علاقه‌مندان به هنر نمایش روی صحنه ببرد اما این امکان تا امروز برای این هنرمند فراهم نشده است.
کارگردان نمایش «برهان» سال ۹۱ قصد داشت نمایش پرمخاطب «خشکسالی و دروغ» را در شیراز روی صحنه ببرد که به‌رغم دریافت مجوزهای لازم و هماهنگی و نصب تبلیغات در سطح شهر با جلوگیری مسئولان استان فارس مواجه شد و مرکزهنرهای نمایشی هم امکان اجرای دوباره این اثر در تهران را برای او فراهم نکرد.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند به آدرس خیابان دروس، خیابان یارمحمدی، کوچه نامدار، پلاک ۵، «موسسه فرهنگی باروک» مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز