خبرگزاری کار ایران

«تو هرگز نخواهی گشت» در تئاتر شهر به صحنه رفت

کد خبر : ۹۱۲۸۸

نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» پیش ازاین در سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر و شانزدهمین جشنواره فتح خرمشهر حضور داشته است که توانسته در جشنواره مقاومت مفتح خرمشهر کار برگزیده شود.

ایلنا: اجرای نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» نوشته مرتضی شاه کرم و کارگردانی سامان خلیلیان روز گذشته، یکشنبه (30 تیرماه) در تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی این اثر، نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» نوشته مرتضی شاه‌کرم و کارگردانی سامان خلیلیان اولین اجرای خود را در تالار سایه تئاتر شهر به صحنه برد.

موضوع این نمایش سه اپیزودی درباره زندگی افرادی است که در زمان جنگ به نوعی درگیر معضلات جنگ شده‌اند و به گونه‌ای تحلیلی روان شناختی تاثیرات جنگ بر افراد است.

مرتضی شاه‌کرم،‌ سارا قلی‌زاده‌، پروا آقاجانی،‌احمد صمیمی و سامان خلیلیان بازیگران «تو هرگز نخواهی گشت» هستند؛‌‌ همچنین در این اثر سید محمدحسین مرعشی‌پور آهنگساز،‌ سامان خلیلیان طراح صحنه، میلاد فداکار طراح پوستر و بروشور، میلاد مولوی دستیار کارگردان، مهدی ضیائیان‌پور مدیر صحنه و‌ اکبر شجاعی طراح نور این اثر نمایشی هستند.

این نمایش هر ورز به غیر از شنبه‌ها ساعت 19 در تالار سایه اجرا می‌شود.

نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» پیش ازاین در سی‌ویکمین جشنواره تئاتر فجر و شانزدهمین جشنواره فتح خرمشهر حضور داشته است که توانسته در جشنواره مقاومت مفتح خرمشهر کار برگزیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز