خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرکل هنرهای نمایشی برای فقدان محمود استادمحمد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۴۱

سربلند در بلندایِ هنر نمایش این خاکِ غریب ایستاده است و نغمه‌ی ماندگار خود را آنچنان خوانده است که تا نام و نشانی از صحنه باشد، می‌توان حضورش را در متن نمایش و بطن تئاتر، به بزرگی و شرافت حس کرد.

ایلنا: مدیرکل هنرهای نمایشی، در پی ضایعه درگذشت محمود استادمحمد(پیشکسوت تئاتر ایران)، طی پیامی این فقدان را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت گفت.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، در متن پیام تسلیت قادر آشنا آمده است:
ای ماهِ سبک عنان‌تر از عمر چون عمر گرانبهات جویم
دیروز چو آفتاب بودی امروز چو کیمیات جویم
به راستی و درستی، سهم نبودن پیشکسوت بزرگی چون "محمود استادمحمد" را چگونه می‌توان گذاشت؟ او که بی نیازِ به معرفی، از دیروز به چشمِ خرد، نه یک تن بلکه، هزاران بود و تا همیشه، سربلند در بلندایِ هنر نمایش این خاکِ غریب ایستاده است و نغمه‌ی ماندگار خود را آنچنان خوانده است که تا نام و نشانی از صحنه باشد، می‌توان حضورش را در متن نمایش و بطن تئاتر، به بزرگی و شرافت حس کرد. هرچند استواری نجیبانه‌اش در ماه‌های اخیرِ درد و بیماری، جوهره فناناپذیر هنر بود و زندگیِ شفاف او با مرگ نسبتی نداشت اما بدان خاطر که دیگر به دیدارش نمی‌توانیم رفت؛ خانواده مکرَمِ شکیبایش و جامعه سوگوار نمایش را تسلیت می‌دهیم و از درگاه خداوند متعال، برای آن روح صبور، علوَ درجات و برای بازماندگانش، عزت و سربلندی مسئلت می‌نمائیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز