خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئا‌تر به مناسبت درگذشت «محمود استاد محمد»

کد خبر : ۹۲۲۸۷

استادمحمد رفت، اما نام او هماره بر تارک نمایشنامه نویسی ایران خواهد درخشید. روحش شاد و راهش پررهرو باد.

ایلنا: در پی درگذشت «محمود استادمحمد» انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئا‌تر پیام تسلیتی را منتشر کرد.
به گزارش ایلنا، متن کامل این پیام تسلیت به شرح زیر است:
«داستان آخر شد. فرشته مرگ درآمد و با بوسه‌ای بر چهره محمود استاد محمد او را در نقاب خاک کشید. او رفت و ما ماندیم. ما ماندیم و دنیایی حسرت از دست و قلمی که همچنان می‌توانست خلق کند و یادگارهایی ارزنده از خود برای ادبیات نمایشی این دیار باقی گذارد؛ همانند آنچه تاکنون گذارده بود.
انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئا‌تر در نگاشته پیشین خود در وضع حال این استاد درگذشته، حجت بر آنان که می‌توانستند گامی بردارند تمام کرد. آنانی که می‌توانستند و نکردند. آنانی که، دولتی و غیر دولتی، وعده دادند و عمل نکردند و آنانی که، دولتی و غیر دولتی، حتی وعده ندادند و گوش با پنبه پر کردند... این گلایه بماند برای تاریخ و یادمان نرود که بیماری و عسرت در کمین یکایک ماست.
اینکه می‌توانیم سرمان را بالا بگیریم یا نه، باشد برای خلوتمان. خلوتی که این روز‌ها و شب‌ها حال و شور دیگری دارد. خلوتی که بر وجدانمان نهیب می‌زند استاد محمد از آخرین قربانیان فراموشکاری ما در برابر وضعیت درمانی هنرمندان نبود و هنوز بسیاری هستند که چشم بر همت و امکان ما دوخته‌اند.
استادمحمد رفت، اما نام او هماره بر تارک نمایشنامه نویسی ایران خواهد درخشید. روحش شاد و راهش پررهرو باد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز