خبرگزاری کار ایران

قادر آشنا در واکنش به صحبت‌های جعفری عنوان کرد:

موضوع ممنوع‌الکاری صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۵۴

این فرهنگ درست نیست که افراد پیش از مذاکره رودررو نسبت به مسئله‌ای اعتراض کنند و من اساسا توجهی به چنین جنجال‌سازی‌هایی نمی‌کنم.

ایلنا: روح الله جعفری کارگردان نمایش "چجوری ممکنه من یک پرنده باشم؟" نسبت به تغییر زمان اجرای نمایش خود توسط اتابک نادری و بعد از سه سال تلاش برای دریافت نوبت اجرا اعتراض کرد. این هنرمند همچنین علاوه بر بی‌اخلاقانه خواندن رفتار مدیر جدید تئاترشهر تلویحا خود را ممنوع‌الکار دانست که مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی چنین اعتقادی ندارد و گفته‌های این هنرمند را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قادر آشنا در خصوص ادعای روح‌الله جعفری مبنی بر عدم دریافت نوبت اجرا طی دو سال گذشته به دلیل ممنوع‌الکاری اظهار کرد: این ادبیات نادرست و چنین مسئله‌ای کاملا خلاف واقع است. اگر بعضی افراد به هر سالنی مراجعه می‌کنند و نوبت اجرا به آن‌ها داده نمی‌شود باید کمی هم به خود شک کنند.

وی ادامه داد: نمی‌توانیم بگوییم همه بد هستند و تنها ما خوبیم، شاید متن نمایش‌نامه ضعف دارد یا لحنی که برای دریافت نوبت اجرا انتخاب می‌کنند صحیح نیست.

او همچنین در ارتباط با دلایل تصمیم اتابک ناری بیان کرد: من از دلایل مدیریت تئاترشهر برای اتخاذ چنین تصمیمی اطلاع ندارم، به هرحال مجموعه شورای هنری دارد و تصمیم‌ها توسط این گروه گرفته می‌شود که قطعا خود آ‌ن‌ها پاسخگو خواهند بود.

مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی همچنین نسبت به این گفته جعفری که چرا هنرمندان نباید حق خود را از طریق رسانه‌ها پی‌گیری کنند، گفت: آقایان اگر آن روش را می‌پسندند به راه خود ادامه دهند و هیچ مشکلی ندارد، این فرهنگ درست نیست که افراد پیش از مذاکره رودررو نسبت به مسئله‌ای اعتراض کنند و من اساسا توجهی به چنین جنجال‌سازی‌هایی نمی‌کنم.

وی در پایان تصریح کرد: تا زمانی که امکان گفتگو وجود دارد باید به این اصل پایبند باشیم و فکر می‌کنم افرادی جنجال‌سازی می‌کنند که صحبت‌های آن‌ها مبنای درستی ندارد. من در مجموعه تحت مسئولیت خود به هیچ وجه زیر بار این مسائل نمی‌روم و همه می‌دانند وقتی هنرمندی به من رجوع می‌کند به سرعت پاسخ می‌دهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز