خبرگزاری کار ایران

علی رفیعی در گفتگو با ایلنا عنوان کرد:

نگران گروهی هستم که دوسال زحمت آن‌ها را کشیدم

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۶۹

ایرانشهر طبق معیار‌ها و ضوابط عنوان شده عمل کرد و طی چندماه فعالیت گروه ما موردی پیش نیامد و آقای سرسنگی هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد، اما مشکلات همچنان بر دوش گروه سنگینی می‌کند.

ایلنا: علی رفیعی پس از روی صحنه بردن نمایش «یرما» این روز‌ها فیلمنامه «سالتو» را بازنویسی می‌کند و تا حدودی از فضای تئا‌تر فاصله گرفته است، اما یکی از دغدغه‌هایش همچنان در اختیار نداشتن سرپناهی برای ادامه تمرین با گروه بازیگران جوانی است که به گفته او بعد از دوسال تمرین پراکنده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رفیعی که برای خلق نمایش «یرما» با مشکلات زیادی مواجه شد در ارتباط با تغییرات کلان و انتخاب وزیر جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد اما این نکته را خوب می‌دانم که مسئولان کشور کمترین اهمیت را برای عرصه فرهنگ و هنر قائل هستند و به این مقوله توجه نمی‌کنند.
کارگردان نمایش «در مصر برف نمی‌بارد» به مشکلات ناشی از سوء مدیریت‌ها در حوزه تئا‌تر که گریبان نمایش «یرما» را گرفت اشاره کرد و افزود: دوره‌های قبل مدیران خودشان من را می‌خواستند و در ارتباط با مشکلاتی که برای خلق نمایش داشتم سوال می‌کردند تا مسائل برطرف شود و من هیچگاه شخصا درخواستی مطرح نکرده بودم. اما در دوره جدید کمترین اعتنا اتفاق افتاد و مسئولان در بی‌خبری کامل از تئا‌تر روزگار را سپری کردند و من که اصولا برای دریافت حمایت به مدیران رجوع نکرده بودم برای بی‌حاصل نماندن زحمت دوساله گروهی جوان از مرکز طلب حمایت کردم که آقای قادر آشنا دو مرتبه قول داد اما خلاف آن عمل کرد.
وی به انجام تعهدات مسئولان مجموعه ایرانشهر اشاره کرد و گفت: ایرانشهر طبق معیار‌ها و ضوابط عنوان شده عمل کرد و طی چندماه فعالیت گروه ما موردی پیش نیامد و آقای سرسنگی هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد، اما مشکلاتی همچنان بر دوش گروه سنگینی می‌کند.
رفیعی در بیان این مشکلات توضیح داد: ۸۰ درصد از منابع موجود از محل فروش گیشه در اختیار گروه بود که بخشی از آن برای هزینه‌های دکور صرف شد. از طرفی این درست که بازیگران نمایش جوان بودند و کم تجربه اما به هرحال من بعد از مدتی آن‌ها را به چشم یک بازیگر حرفه‌ای دیدم که زمان و انرژی خود را صرف اجرای نمایش «یرما» کردند که بسیار هم از گروه راضی هستم.
وی در پایان اظهار کرد: گذشته از مسئله مالی که مسئولان وزارت ارشاد به عمد و لجبازی ایجاد کردند، نکته‌ دیگری وجود دارد که فکر من را مشغول کرده و آن هم ادامه کار سرنوشت گروه جوانی است که دوسال زحمت آن‌ها را کشیدم و به تازگی مطلع شدم یکی دو نفر از گروه پیشنهاد بازی در آثار سینمایی هم دریافت کرده‌اند. ادامه کار نیاز به در اختیار گرفتن سرپناهی دارد تا بچه‌ها محلی ثابت برای تمرینات داشته باشند اما متاسفانه همه در منازل نشسته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز