خبرگزاری کار ایران

بنیاد اکبر رادی؛ کارگاه نمایش‌نامه نویسی برپا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۴۲

محمد امیریاراحمدی، مسعود دلخواه، عطا الله کوپال، محمد یعقوبی، کوروش نریمانی و بهزاد صدیقی مدرسان کارگاه‌های نمایش‌نامه‌نویسی هستند.

ایلنا: بنیاد اکبر رادی با همکاری مدرسهٔ تئا‌تر سه نقطه، در شش رشتهٔ نمایش‌نامه نویسی با حضور شش استاد برجستهٔ تئا‌تر، کارگاه نمایش‌نامه نویسی برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد اکبر رادی، بهزاد صدیقی، سخنگو و مدیر اجرایی بنیاد رادی ضمن بیان این مطلب، گفت: این کارگاه‌ها با هدف آموزش جزییات نمایش‌نامه نویسی به هنر جویان و علاقه‌مندان نمایش‌نامه نویسی تهران و دیگر شهرهای ایران به صورت سه روزه در شش ایده و نقطهٔ آغاز، موقعیت، بحران، دیالوگ، شخصیت و پایان بندی در مدرسهٔ تئا‌تر سه نقطه برگزار می‌شود.
وی در ادامه یادآور شد: مدرسان این رشته‌ها محمد امیریاراحمدی، مسعود دلخواه، عطا الله کوپال، محمد یعقوبی، کوروش نریمانی و بهزاد صدیقی هستند که به ترتیب دروس پایان بندی، بحران، ایده ونقطهٔ آغاز، موقعیت، دیالوگ و شخصیت را به هنرجویان آموزش می‌دهند.
مدیر اجرایی بنیاد اکبر رادی هم چنین گفت: نخستین دورهٔ کارگاه نمایش‌نامه نویسی بنیاد اکبر رادی در روزهای چهار شنبه ۶ شهریور، پنج شنبه۷ شهریور و جمعه ۸ شهریور ماه ۹۲ در سه روز برگزار می‌شود و هنرجویانی که با موفقیت این دوره را به پایان برسانند گواهی‌نامهٔ رسمی پایان دوره را دریافت می‌کنند.
صدیقی درخصوص میزان شهریهٔ این کارگاه‌ها اظهار کرد: ۵۰درصد از هزینه‌های برگزاری این کارگاه‌ها از محل موقوفهٔ بنیاد اکبر رادی و مدرسهٔ تئا‌تر سه نقطه تأمین شده که علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌ها فقط ۵۰درصد از شهریه را پرداخت می‌کنند.
سخنگوی بنیاد اکبر رادی در پایان گفت: علاقه‌مندان به آموزش نمایش‌نامه‌نویسی می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه‌ها به نشانی این مدرسه و اقع در بلوار کشاورز، نرسیده به میدان ولی عصر، خیابان کبکانیان، نبش کوچهٔ مرتضی‌زاده، پلاک ۱۲، واحد ۱ مراجعه کنند یا برای اطلاعات بیشتر به شماره تلفن‌های ۸۸۹۵۲۳۹۲ و ۸۸۹۵۲۴۴۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز