خبرگزاری کار ایران

توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک؛

فراخوان ششمین جشنواره استانی تئاتر خیابانی باغملک منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۸۷

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 10 شهریور 92 و زمان برگزاری آن 26 الی 28 شهریور 92 در باغملک است.

ایلنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک از انتشار فراخوان ششمین جشنواره استانی تئا‌تر خیابانی باغملک خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جبار رضایی با اعلام این خبر گفت: در راستای تعالی هنر در روزمره‌ترین اتفاقات زندگی شهری که بستری مناسب را جهت بیان معضلات زندگی و دل مشغولی‌های انسان معاصر فراهم می‌آورد؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان ششمین جشنواره استانی تئا‌تر خیابانی باغملک را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌کند.

وی هدف از برگزاری ششمین جشنواره استانی تئا‌تر خیابانی باغملک را کشف تجربه‌های نو و افق‌های نوین در نمایش خیابانی عنوان کرد.

رضایی افزود: فراخوان این جشنواره به همت معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منتشر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک بر پایه تجربیات سالیان پیش، توان پرسنل و انجمن نمایش، چشم انداز و خلاقیت هنرمندان جوان، ششمین جشنواره استانی تئا‌تر خیابانی باغملک را در بخش آزاد (گونه‌های متفاوت نمایش خیابانی با اولویت محورهای مورد تأیید جشنواره) برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: طرح‌های با موضوعیت مسائل اجتماعی و نقش فرهنگ و مقاومت همچنین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در مرحله بازبینی در اولویت پذیرش خواهند بود.

رضایی با بیان اینکه از هر گروه اجرایی حداکثر ۲ اثر به مرحله بازبینی خواهد رسید، گفت: طرح‌های نویسندگان بومی استان خوزستان در مرحله بازبینی از اولویت پذیرش برخوردار خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک افزود: طرح، ایده و فیلم ارسالی می‌بایست در سه نسخه به همراه کار برگ تکمیل شده و یک قطعه عکس از کارگردان به دبیرخانه ارسال شود.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۱۰ شهریور ۹۲ و زمان برگزاری آنرا ۲۶ الی ۲۸ شهریور ۹۲ در باغملک اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز