خبرگزاری کار ایران

مرتضی احمدی در رونمایی دفتر مشق شکرستان:

اهمیت تولید شکرستان از سریال‌های بی‌محتوا بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۳۱

هیچ هنرپیشه‌ای در این سن به شهرت نرسیده اما شکرستان شهرت من را چند برابر کرد. حوزه هنری باید بداند شکرستان چه نفوذی در میان مردم پیدا کرده است.

ایلنا: آیین رونمایی از دفترهای مشق شکرستان امروز دوشنبه (۴ شهریور) با حضور مرتضی احمدی و مسئولان حوزه هنری کودک و برگزار شد.
به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مرتضی احمدی با بیان اینکه افسوس می‌خورم  چرا شکرستان با این همه نفوذی که در بین مردم دارد تمام شده و ادامه پیدا نکرده است گفت: امیدوارم دست اندرکاران شکرستان تولید این کار را ادامه دهند و نگذارند که این قصه خاک بخورد.
وی ادامه داد: شکرستان یکی از کارهایی بود که از آن بسیار لذت بردم. وقتی برای این کار دعوت شدم گمان می‌کردم که ساخت این کارتون خوب از آب در نمی‌آید. دوبلر و گوینده قبل از هر چیز متن را می‌خواند و زمانی که متن را خواندم متوجه دیالوگ نرم و راحت آن شدم. به هرحال یک گوینده بعد از خواندن متن متوجه تصویر می‌شود آن وقت بود که فهمیدم شکرستان کار بسیار خوبی است و از آن بسیار خوشم آمد.
این هنرمند پیشکسوت با اشاره به اینکه شکرستان قصه بسیار خوبی دارد اظهار کرد: از قصه لذت بردم و یک گوینده وقتی از کارش لذت می‌برد، بیشتر دل به کار می‌دهد. حتی یک بار هم بر سر این کار از اشتباه نگذشتیم و جایی هم که به اشتباه بر می‌خوردیم ضبط را نگه می‌داشتیم و سر فرصت دیالوگ را می‌گفتیم تا خارج از تصویر نباشد. برای اینکه قصه و سناریو از بین نرود حتی یک آکسان اشتباه را قرار ندادیم.
وی با اشاره به اینکه خیلی تحت تاثیر شکرستان قرار گرفتم اظهارکرد: من بار‌ها گفته‌ام شکرستان بعد از پینوکیو یکی از معروف‌ترین کارتون‌ها نه تنها برای کودکان بلکه برای همه سنین خواهد شد و همه از دیدن آن لذت خواهند برد.
این دوبلر با تاکید بر اینکه شکرستان در بین کودکان نفوذ بسیاری پیدا کرده است خاطر نشان کرد: من افسوس می‌خورم که چرا شکرستان با این همه نفوذی که در بین مردم دارد تمام شده و ادامه پیدا نکرده است.
وی با بیان اینکه ادامه پیدا نکردن شکرستان ایراد دارد، ادامه داد: ساخت و تولید بسیاری از سریال‌های خارجی که هیچ محتوایی ندارند همچنان ادامه دارد، در حالی که ما در کشور خود قصه‌های خوب زیادی مثل همین شکرستان داریم که دست اندرکاران آن دارای نیرو بسیار هستند. امیدوارم دست اندرکاران شکرستان تولید این کار را ادامه دهند و نگذارند که این قصه خاک بخورد.
وی در پایان با اشاره به اینکه در مرز نود سالگی هستم بیان کرد: تا کنون هیچ هنرپیشه‌ای در این سن به شهرت نرسید اما شکرستان شهرت من را چند برابر کرد، حوزه هنری باید بداند شکرستان چه نفوذی در میان مردن پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز