خبرگزاری کار ایران

۲۰ عنوان بازی ایرانی در نمایشگاه گیمزکام آلمان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۰۱

۲۰ عنوان بازی جدید ایرانی در نمایشگاه «گیمزکام ۲۰۱۳» آلمان در معرض دید بازدیدکنندگان از این رویداد معتبر جهانی قرار گرفت.

ایلنا: 20 عنوان بازی جدید ایرانی در نمایشگاه «گیمزکام ۲۰۱۳» آلمان از طریق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای معرفی و در معرض دید بازدیدکنندگان از این رویداد معتبر جهانی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا به نقل از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های جدید ایرانی در سبک‌ها و پلتفرم‌های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت‌های معتبر و فعال حوزه گیم دنیا گذاشته شد.
نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۳ به دلیل گستردگی استقبال گروه‌های مختلف بازدیدکنندگان و شرکت‌های تجاری از سراسر دنیا فرصت مناسبی را برای معرفی و ارایه بازی‌های جدید ایرانی که در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران در سطح مطلوبی قرار داشت فراهم آورد و این بازی‌ها مورد استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفت.
بر اساس اعلام معاونت بازرگانی و امور بین الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، برپایی نشست‌های تخصصی و سازنده با بیش از ۷۵ شرکت خارجی فعال در صنعت گیم دنیا به همراه توافق اولیه برای توزیع و فروش بیش از ۵ بازی ایرانی در بازارهای کشورهای حوزه آمریکا، اروپا و آسیای شرقی در قالب برپایی غرفه این بنیاد در نمایشگاه گیمزکام و حضور نمایندگان صنعت گیم ایران صورت گرفت.
تفاهم برای انتقال دانش و دعوت از استادان حوزه صنعت گیم کشورهای مختلف و صاحب نام دنیای بازی برای حضور در سمینارهای علمی، برگزاری کارگاه‌های تخصصی – آموزشی صنعت گیم ایران از دیگر برنامه‌های انجام شده در ایام برپایی نمایشگاه ۲۰۱۳ آلمان در غرفه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌رود.
شرکتهای معتبر و بزرگی مانند مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، نینتندو، کونامی، اکتیویژن و بسیاری دیگر در فضای رقابتی این نمایشگاه که بزرگ‌ترین رویداد در زمینه تفریح و سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای تعاملی در اروپاست، حضور یافته و به ارائه آخرین دستاورد‌ها تولیدات خود به علاقمندان پرداختند.
نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۳ از تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آگوست (۳۰ مردادماه تا سوم شهریور) در کلن آلمان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز