خبرگزاری کار ایران

تشکیل کمیسیون ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی در بهارستان

کد خبر : ۱۰۹۱۹

کمیسیون ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی شهرستان بهارستان با حضور تمامی اعضاء به منظور بهسازی و ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی شهرستان بهارستان تشکیل شد.

ایلنا:‌ کمیسیون ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی شهرستان بهارستان با حضور تمامی اعضاء به منظور بهسازی و ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی شهرستان بهارستان و اخذ تصمیم در خصوص درخواست‌های جدید وارده به این کمیسیون تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از ریال نیوز؛ کمیسیون ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی شهرستان بهارستان با عضویت سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان بعنوان دبیر کمیسیون، مسئول بازرسی ونماینده فرمانداری شهرستان بهارستان، نمایندگان شهرداریهای گلستان، نسیم شهر و صالح آباد و همچنین مسئول فرهنگی- مطبوعاتی و سینمایی این اداره روز سه شنبه مورخ ۱۸/۰۷/۱۳۹۱ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.

حجت الاسلام پرویز قلی‌زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان در خصوص مصوبات این کمیسیون گفت: عدم پذیرش تقاضای جدید در رابطه با احداث کیوسک مطبوعاتی، انجام استعلامات لازم در خصوص تمدید مجوز کیوسکهای مطبوعاتی سابق و تعامل همه جانبه با شهرداریهای مستقر در شهرستان، عدم اعطاء مجوز جدید در خصوص احداث کیوسک مطبوعاتی در حریم جاده ساوه با عنایت تاکیدات مکرر فرمانداری شهرستان بهارستان، بهسازی و جانمایی مجدد کیوسک‌های مطبوعاتی سابق مستقر در حریم جاده ساوه از اهم مصوبات جلسه مذکور می‌باشد. ایشان در پایان یادآور شدند کمیسیون ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی شهرستان با دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان بجد پیگیر ساماندهی و رفع نواقص و نقایض موجود خواهد بود و در ارتباط با رعایت قوانین کیوسک‌های مطبوعاتی از کوچک‌ترین تخلف نیز چشم پوشی نخواهدنمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز