خبرگزاری کار ایران

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی:

نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای بیان نیاز حرفه‌ای رسانه هاست

کد خبر : ۱۲۸۰۲

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با یادآوری اینکه چینش رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات می‌بایست عادلانه صورت گیرد، گفت: قرار گیری مطبوعات با سلیقه‌های متفاوت در نمایشگاه تهران نشانگر توفیق این رویداد است.

ایلنا: علیرضا پاکدهی، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در سال‌های اخیر به رغم مشکلات موجود در مجموع کیفیت مطلوبی داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی با یادآوری اینکه باید شرایط یکسانی برای حضور رسانه‌ها در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به وجود آید یادآور شد: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد همانند سال‌های گذشته باید راهکاری را اعمال کند تا هر رسانه‌ای بدون هیچ تفاوتی بتواند خود را در نمایشگاه مطبوعات به نحوه احسن معرفی کند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد: نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای بیان نیاز‌ها و خواست‌های اصحاب رسانه از لحاظ حرفه‌ای است.
پاکدهی گفت: با برپایی این نمایشگاه، بازدیدکنندگان نیازهای خود را درحد قابل قبولی بدست می‌آورند.
وی درباره تاثیر این نمایشگاه در همگرایی رسانه‌ها گفت: حضور رسانه‌ها در بستری مناسب در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و در عین حال در نظر گرفتن شرایط یکسان برای مطبوعات و خبرگزاری‌ها در این رویداد، موجب افزایش بیش از پیش همگرایی بنگاه‌های خبری و رسانه‌های مکتوب کشور خواهد شد.
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از ۷ تا ۱۳ آبان ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز