خبرگزاری کار ایران

۲۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی رسید

دبیر جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی گفت: تاکنون ۲۵۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی ارسال شده است.

ایلنا: تاکنون ۲۵۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره موضوعی یک تصویر از یک حدیث رضوی ارسال شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) محمد مخلصی اظهار داشت: این جشنواره از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که برای کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۶ سال و مربیان و کار‌شناسان فرهنگی، هنری، ادبی کانون و هنرمندان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی در بین مخاطبان با استفاده از قالب‌های هنری، گسترش فعالیت‌های هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع) در مراکز کانون و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار بر‌تر هنری در زمینه احادیث امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‌ترین آثار در جامعه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

دبیر جشنواره یک تصویر از یک حدیث رضوی اظهار داشت: ارزیابی و انتخاب ۸ روش بر‌تر مربیان و کار‌شناسان در چگونگی فضاسازی و تبیین مضامین احادیث برای مخاطبان و تقدیر از آنان جزء بخش‌های ویژه این جشنواره است.

مخلصی به هدایای افراد بر‌تر این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: به تعداد ۸ نفر از گروه سنی ۷ تا ۹ سال به میزان یک میلیون ریال بابت کمک هزینه سفر به اماکن زیارتی اهداء خواهد شد و همچنین برای ۸ نفر از گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال نیز، یک میلیون و سیصد هزار ریال بابت کمک هزینه سفر به اماکن زیارتی اهداء می‌شود.

وی به هدایای گروه سنی ۱۳ تا ۱۶ سال نیز اشاره کرد و افزود: برای ۸ نفر از این گروه نیز به میزان یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک هزینه سفر به اماکن زیارتی اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به هدایای گروه مربیان و هنرمندان خاطر نشان کرد: به نفر اول و دوم مبلغ سه میلیون ریال، سوم و چهارم دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفرات ششم، هفتم و هشتم مبلغ دو میلیون ریال بابت کمک هزینه سفر به اماکن زیارتی اهداء می‌گردد.

وی در خصوص داوران این دوره از جشنواره گفت: محمد علی کشاورز، سیامک حجت الاسلامی، مارال صیاد چی داوری آثار را به عهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز