خبرگزاری کار ایران

همایش «آواز زیر آوار» در منطقه ۲ برگزار شد

همایش آواز زیر آوار توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ و مشارکت چند موسسه فرهنگی و ادبی شهر برگزار شد.

ایلنا: به منظور حمایت معنوی از آسیب دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، همایش آواز زیر آوار توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ و با مشارکت چند موسسه فرهنگی و ادبی شهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ریال نیوز، در این همایش که با حضور دکتر ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، مهندس بیادی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران و ملکی شهردار منطقه ۲ برگزار شد، بیش از ۱۵ شاعر با موضوع همدردی با زلزله زدگان به شعرسرایی پرداختند.

حجه الاسلام غلامرضا‌زاده در این همایش با اشاره به رسالت انسانی حمایت و کمک رسانی به همنوعان در حوادث و بحران‌ها اذعان داشت: حرکت خداپسندانه شاعران شرکت کننده نشان از روح لطیف و انسانی آن‌ها دارد.

قرایی دبیر اجرایی همایش آواز زیر آوار نیز در این مراسم گفت: اصل همایش مردمی است و شاعران خودشان با ذوق و شوق برای کمک به زلزله زدگان آستین بالا زده‌اند و زمانی که بحث کمک به آسیب دیدگان مطرح شد، برخی از نهادهای فرهنگی به یاری آمدند که در این میان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲ سهم قابل توجهی داشته است.
شرکت کنندگان در این مراسم؛ کمک‌های نقدی خود را به صندوق مستقر در همایش هدیه كردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز