خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ملی المپیک:

نمایشگاه مطبوعات فضایی برای رقابت رسانه هاست

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۷۲

دبیر کمیته ملی المپیک با حضور در اولین روز از نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در مصلی امام خمینی (ره) به اهمیت فعالیت رسانه‌ها در جامعه اشاره و گفت: نمایشگاه مطبوعات فضایی برای رقابت رسانه هاست.

ایلنا: محمد علی آبادی، رئیس کمیته ملی المپیک رسانه‌ها را ابزاری برای بیان مشکلات جامعه خواند و اظهار کرد: گردهمایی جمعی مطبوعات کنار یکدیگر فرصتی برای رقابت سالم آن‌ها و استفاده از ایده‌های یکدیگر است.
به گزارش روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ وی ادامه داد: مطبوعات و رسانه‌های داخلی یکی از ابزارهای انتقال پیام‌های مثبت و منفی هستند که به سرعت با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند و آن‌ها در جریان مسائل و اخبار کشور قرار می‌دهند.
علی آبادی نقش رسانه‌ها را در حل مشکلات جامعه مفید خواند و اظهار کرد: آگاهی بخشی به مردم از اصلیترین رسالت‌های یک خبرنگار است که باید بدون غلو و با نگاه منصفانه به مسائل نگاه کند و هنگام انعکاس یک خبر غرض ورزی به کار نبرد.
رئیس کمیته ملی المپیک افزود: مطبوعات فعال در عرصه ورزش نیز طی چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و اگر شیطنت‌هایی هم وجود داشته به نوعی لازمه حرفه خبرنگاری است.
وی تاکید کرد: مطبوعات به عنوان رکن چهارم بخشی از بار تعالی کشور را به عهده دارند و برای بیان مشکلات و مسائل جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا۱۳ آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) برپا است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز