خبرگزاری کار ایران

پاک آیین خبر داد:

سامانه اشتراک مطبوعات موجب تسهیل دسترسی مردم به رسانه‌ها می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۰

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: راه اندازی سامانه اشتراک مطبوعات موجب تسهیل دسترسی مردم به رسانه‌های مکتوب می‌شود.

ایلنا: «پدرام پاک آیین» درباره چگونگی برگزاری این نمایشگاه افزود: امسال نیز همانند سال گذشته بن خرید مطبوعات به علاقمندان به رسانه‌ها ارائه خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، وی ادامه داد: نگارستان مطبوعات، نمایشگاه آثار گرافیکی در طی سه دهه گذشته، موزه مطبوعات، ساخت ۱۰ عدد سردیس چهره‌های فرهنگی همچون شهید آوینی، مرحوم کیومرث صابری و شهید شاهچراغی از جمله بخش‌های جدید در برگزاری این دوره از نمایشگاه است.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به ایجاد غرفه عکاسی شهروندی در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات اشاره و بیان کرد مردم عکس‌های خود را از نمایشگاه به این غرفه تحویل داده و در ‌‌نهایت بر‌ترین عکس‌ها انتخاب و از عکاسان در مراسم اختتامیه تجلیل به عمل خواهد آمد.
پاک آیین یادآور شد همچنین غرفه سامانه اشتراک مطبوعات نیز نوآوری جدیدی در نمایشگاه محسوب می‌شود و مردم و علاقمندان به ماهنامه‌ها با ۵۰% تخفیف ارائه شده از سوی وزارت ارشاد مشترک رسانه مورد علاقه خود خواهند شد.
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا ۱۳ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز