خبرگزاری کار ایران

نماینده کشور سوریه:

نمایشگاه مطبوعات باعث وحدت عقیده بین رسانه‌های جهان اسلام می‌شود

کد خبر : ۱۶۷۳۱

نماینده سوریه در نمایشگاه مطبوعات گفت: تبادل و گفتگو باعث وحدت عقیده و نزدیکی بین رسانه‌ها جهان اسلام می‌شود.

ایلنا: «ولید العیثمی» مدیر فنی مهندسی شبکه سانا سوریه درباره برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی خبرگزاری‌ها و مطبوعات گفت: نمایشگاه مطبوعات فرصت خوبی برای مشارکت رسانه‌های داخلی و خارجی در عرصه اطلاع رسانی است.
به گزارش روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ وی با بیان اینکه ایران فضایی مناسب برای رسانه‌های کشورهای مختلف در این نمایشگاه ایجاد کرده است، افزود: ما می‌توانیم با کشورهای مختلف جهان از نزدیک گفتگو کنیم و از نقطه نظرات آنان استفاده کنیم.
نماینده کشور سوریه با تاکید بر اینکه ما در این فضا می‌توانیم با دیگر کشورهای جهان تعامل و گفتگو داشته باشیم، اظهار داشت: سال جاری کشورهای زیادی در این نمایشگاه حضور دارند.
مدیر فنی شبکه سانا افزود: این نمایشگاه برای کشور سوریه فرصت خوبی است تا خود را به دیگر کشور‌ها معرفی کند.
وی در خصوص تاثیر نمایشگاه مطبوعات در همگرایی رسانه‌ها گفت: تبادل و گفتگو باعث نزدیکی رسانه‌ها به یکدیگر می‌شود و می‌توان گفت، نمایشگاه مطبوعات باعث وحدت عقیده بین رسانه‌های جهان اسلام می‌شود.
بخش بین الملل نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در دومین روز از برپایی این نمایشگاه کار خود را آغاز کرد.
نمایشگاه بین المللی مطبوعات وخبرگزاری‌ها از ۷ تا ۱۳ آبان ماه در مصلی امام خمینی (ره) برپاست.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز