خبرگزاری کار ایران

نماینده کشور کنیا:

نمایشگاه مطبوعات در ایران چهره کشور را درخارج از ایران می‌سازد

کد خبر : ۱۶۷۳۳

بخش بین الملل نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزای‌ها در دومین روز از برپایی نمایشگاه به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

ایلنا: عبد القادر سوگو نماینده کشور کنیا نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها را باشکوه دانست و گفت: این نمایشگاه چهره کشور را خارج از ایران می‌سازد و خوبی‌های ایران را انتقال می‌دهد.
به گزارش روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین الملل مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه و دعوت از رسانه‌ها آزادی مطبوعات در ایران را نشان می‌دهد گفت: این نشان دهنده حمایت از رسانه در ایران است.
عبدالقادر همچنین گفت: وقتی به مطبوعات آزادی بیان داده شود، با رشد علمی و فرهنگی آن روبه رو هستیم. دربعضی از کشور‌ها، محدودیت بر رسانه‌ها خیلی شدید است و این محدودیت باعث می‌شود آشوب ایجاد شود.
نمایند کشور کنیا همچنین اظهار داشت: از آنجایی که رسانه حرف مردم و جزیی از جامعه است، باید به آن بیشتر اهمیت داده شود.
وی همچنین در خصوص همکاری بیشتر با کشورهای قاره آفریقا برای همگرایی در بیداری اسلامی در جهان اسلام گفت: بهتر است ایران از دیگر کشورهای قاره آفریقا نیز دعوت کند تا بتوان به تعاملات بهتر، بیشتر و نزدیکتری در خصوص بیداری اسلامی و نقش رسانه در بیداری اسلامی برسیم.
نماینده کشور کنیا هدف از حضور در این نمایشگاه را نیز شناخت بیشتر ایران برای انتقال تجربیات دانست و گفت: امیدوارم در این نمایشگاه بتوانیم تعاملات خوبی با دیگر کشور‌ها بخصوص رسانه‌های ایرانی داشته باشیم.
وی همچنین از برخی خبرنگاران که به کشور‌ها و جهان اسلام خیانت می‌کنند، گلایه داشت و گفت: برخی از خبرنگاران رسانه‌ها با سکوت خود به اسلام خیانت می‌کنند.
نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تا ۱۳ آبان ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز