خبرگزاری کار ایران

در نشست هنرمندان سرای روزنامه نگاران مطرح شد:

جایگاه مطبوعات در حوزه سینما و تلویزیون مشخص شود

کد خبر : ۱۷۵۷۵

امروز در نشست هنرمندان سرای رورنامه نگاران که با حضور داریوش اسدزاده و بهنوش بختیاری با اجرای شهرام شکیبا برگزار شد به مقایسه مطبوعات امروز با دهه ۴۰ و جایگاه مطبوعات در هنر سینما پرداخته شد.

ایلنا: نشست هنرمندان سینما و تلویزیون، مطبوعات امروز با دهه ۴۰ مورد مقایسه قرار گرفت و داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و بهنوش بختیاری در زمینه جایگاه مطبوعات به گفتگو پرداختند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در ابتدای این نشست داریوش اسدزاده گفت: مطبوعات امروز با مطبوعات دهه‌های گذشته قابل قیاس نیست چرا که در هر برهه زمانی فرهنگ‌ها متفاوت است. دنیای تصویر و مطبوعات با فرهنگ روز جامعه تغییر می‌کند.
وی ادامه داد: باید ریشه اتفاقات و حوادث سیاسی و اجتماعی جامعه در زمان‌های مختلف را سنجید سپس در مورد مطبوعات و تغییرات آن‌ها نظر داد.
در ادامه این نشست بختیاری به برخوردهای مطبوعات با بازیگران پرداخت و بیان کرد: تا به حال جایگاه مطبوعات را در حوزه فعالیت خودم ندانستم و نمی‌دانم در برابر آن‌ها چه وظیفه‌ای دارم.
وی توضیح داد: تاکنون به مطبوعات بسیار احترام گذاشته‌ام در حالی که در نشریات و مجلات از بنده هیچ تشویق و تمجیدی صورت نگرفته است و این مسئله ۱۶ سال باعث آزردگی‌ام شده است.
وی در پایان گفت: شاد بودن تنها انتقامی است که می‌توان از دنیا گرفت و فلسفه بنده از زندگی شاد بودن است.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۷ تا ۱۳ آبان ماه برپاست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز