خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در کشور،

نرم‌افزاری پویای «سیستم ساز» تولید شد

کد خبر : ۲۰۳۸۶

«سیستم ساز» ابزاری است که به‌واسطه آن می‌توان سیستم‌های مکانیزاسیون را در سازمان‌های بزرگ و متوسط با صرف کمترین هزینه و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، بر اساس نیازهای خاص آن سازمان پیاده‌سازی کرد.

 گروه نرم‌افزاری سیاق (تولید کننده این موتور سیستم ساز)، این ابزار که به عنوان موتور تولید نرم‌افزار عمل می‌کند، توانایی‌های ویژه‌ای در تولید نرم‌افزارهای مکانیزاسیون حوزه‌های مختلف صنعتی، بازرگانی و اداری مبتنی بر سرویس (Service Oriented) دارد.

 به گزارش ایلنا،این ابزار علاوه بر رفع نیازهای موجود در حوزه فناوری اطلاعات و جلوگیری از خروج ارز، موجب تسهیل در فرآیند بومی‌سازی نرم‌افزار‌ها با استفاده از تنظیمات خاص نرم‌افزار و همچنین کاهش هزینه‌ راه‌اندازی نرم‌افزارهای اتوماسیون در سازمان‌ها می‌گردد.
«سیستم ساز» ابزاری است که به‌واسطه آن می‌توان سیستم‌های مکانیزاسیون را در سازمان‌های بزرگ و متوسط با صرف کمترین هزینه و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، بر اساس نیازهای خاص آن سازمان پیاده‌سازی کرد. این نرم‌افزار با درنظر گرفتن فرآیندهای کاری در کشور طراحی شده است و تولید آن گام بزرگی در جهت ارائه راهکارهای نرم‌افزاری خاص منظوره برای سازمان‌ها است.
نکته حائز اهمیت در طراحی این سیستم، رویکرد طراحی SOA (معماری سرویس‌گرا) در خروجی‌های سیستم و معماری ۵ لایه آن است. اگرچه در این ابزار امکان برنامه‌نویسی مقدماتی و پیشرفته نیز وجود دارد اما تلاش شده است تمامی نیازهای کاربران با استفاده از تنظیمات آماده و یا موارد ایجاد شده توسط کاربر برآورده شود.
از دیگر نکات جالب توجه در طراحی این محصول امکان در اختیار داشتن رابط کاربری web و windows به صورت همزمان است. این ویژگی که برای اولین بار در کشور ارائه شده است شامل کلیه محصولات ارائه شده با این موتور است.
با بهره‌مندی از این ابزار، می‌توان علاوه بر تولید ابزار خاص منظوره سازمان، سیستمی یکپارچه شامل نرم‌افزار جدید و سایر نرم-افزارهای موجود در سازمان ایجاد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز