خبرگزاری کار ایران

موزه هنرهای معاصر میزبان جشنواره «هنر و رسانه»

کد خبر : ۲۱۱۴۴

زمان و مکان برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره «هنر و رسانه» اعلام شد.

ایلنا: دبیر اجرایی نخستین جشنواره «هنر و رسانه» گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره پانزدهم آذر ماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، علی ستوده نیا افزود: از ابتدای برنامه ریز و تدوین تقویم زمانی جشنواره درنظر داشتیم تا مراسم اختتامیه جشنواره را همزمان با سالروز بزرگداشت شهدای عرصه رسانه برگزار کنیم که با همکاری‌های صورت گرفته و حرکت جشنواره بر اساس جدول زمانی تعین شده این فرصت را در اختیار ما قرار داد.
وی اظهار داشت: موزه هنرهای معاصر تهران یکی از مهم‌ترین مکان‌های هنری کشور است که میزبان رویدادهای هنری متعدد و مهمی بوده و جشنواره «هنر و رسانه» هم یکی دیگر از این رویدادهاست که برگزاری مراسم اختتامیه آن در این مکان هم برای این جشنواره سابقه درخشان و یاد خوشایندی را ثبت خواهد کرد و هم در سوابق موزه هنرهای معاصر سابقه‌ای درخشان خواهد بود.
ستوده نیا اضافه کرد: این جشنواره برآمده از تعامل دو حوزه رسانه و هنر بوده و با مشارکت تعداد زیادی از خبرنگاران فعال در حوزه‌های مختلف هنری همراه بوده و علاوه بر میزبانی از این خبرنگاران هنری در روز اختتامیه میزبان هنرمندان و اساتید رسانه هم خواهد بود که این مهم به اعتبار برنامه خواهد افزود.
نخستین جشنواره «هنر و رسانه» به همت معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در به ارزیابی و داوری آثار رسانه‌ای در حوزه‌های تئا‌تر، موسیقی، تجسمی، مد و لباس و آموزش هنر می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز