خبرگزاری کار ایران

کاروان کتاب در فرهنگ سرای کار

کد خبر : ۲۱۱۹۵

مدیریت فرهنگی هنری منطقه نه فرهنگسرای کار به منظور ارتقاء و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اقدام به برپایی نمایشگاه دوره ای کتاب در مراکز فرهنگی هنری منطقه نه کرده است.

ایلنا: مدیریت فرهنگی هنری منطقه نه فرهنگسرای کار به منظور ارتقاء و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اقدام به برپایی نمایشگاه دوره ای کتاب در مراکز فرهنگی هنری منطقه نه کرده است. این نمایشگاه که به مدت دو هفته در هر یک از مراکز منطقه برپامی شود از ساعت 8صبح الی 19بعد از ظهر میزبان علاقه مندان به مطالعه است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط سرای عمومی، سید مهدی شریف زاده رئیس فرهنگ سرای کار پیرامون برپایی این نمایشگاه گفت: دنیای بزرگ و شگفت انگیز کتاب و کتاب خوانی به گروه خاص و ویژه ای تعلق نداشته و هر فرد باید باکتاب زندگی کند و مطالعه باید بعنوان یک نیاز و احساس دائمی و روزانه درمیان عموم رایج و مطرح باشد تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب و فرهنگ كتاب و كتابخوانی رواج یابد.وی اضافه کرد:بانهادینه کردن عادت مطالعه در جامعه گام بلندی در زمینه احیای این فرهنگ برداشته می‌شود.

اولین ایستگاه نمایشگاه دوره ای کتاب تاپایان آبان ماه در فرهنگ سرای کار واقع در یادگار امام جنوبی تقاطع خیابان هاشمی، میزبان علاقه مندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز