خبرگزاری کار ایران

همایش آسیب‏‌های اجتماعی شهری برگزار می‌‏شود

کد خبر : ۳۲۴۸۵

«همایش آسیب‏‌های اجتماعی شهری» به همت مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز دوشنبه ۱۱ دی ماه در سالن خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌‏شود.

ایلنا: ۹۰ چکیده مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که ۹ عنوان از این پژوهش‏‌ها در «همایش آسیب‏های اجتماعی شهری»، در سه بخش ارائه خواهد شد. همچنین چکیده ۷۰ مقاله از آثار دریافت شده، در قالب کتابی منتشر شده است که در اختیار مخاطبان همایش قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‏‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کودکان خیابانی در شهر تهران، متکدیان شهری، دختران فراری، قانون پذیری و قانون گریزی در پایتخت، رفتارهای ترافیکی و هنجارشکنی‏های مرسوم، احساس ترس و امنیت در فضاهای شهری تهران، تعارضات همسایگی و مشکلات آپارتمان‏ نشینی، اسکان غیررسمی، حاشیه ‏نشینی و دستفروشی و آسیب‏های اجتماعی آن و هویت شهری - محلی و مسئله عدم تعلق مکانی در محله های تهران، محورهای اصلی «همایش آسیب‏‌های اجتماعی شهری» است.

این همایش ساعت ۱۳ روز دوشنبه در سالن خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان استاد نجات‏اللهی، جنب پارک ورشو، ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‏‌ها و دانشجویان دکتری و کار‌شناسی ارشد برگزار می‌‏شود. حضور در این همایش برای عموم آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز