خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات تمدید شد

کد خبر : ۳۳۵۵۲

دبیر نوزدهمین جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها از تمدید مهلت ارسال آثار به مدت ۵ روز و تا ۲۰ دی‌ماه خبر داد.

ایلنا: یوسف غروی قوچانی گفت: مهلت اولیه ارسال آثار به جشنواره امسال مطبوعات و خبرگزاری‌ها ۱۵ دی‌ماه بود، اما به دلیل درخواست‌های بسیار زیاد به خصوص از شهرستان‌ها، این مهلت تا ۲۰ دی‌ماه تمدید شد.
به گزارش ایلنا و به گفته وی، با اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۲۰ دی‌ماه تعیین شده است حتی اگر اثری چند روز پس از این تاریخ به دبیرخانه برسد، مورد پذیرش قرار می‌گیرد.
دبیر نوزدهمین جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها در عین حال، پایان مهلت ارسال آثار به بخش ویژه جشنواره را ۳۰ دی‌ماه اعلام و تاکید کرد: این مهلت تمدید نخواهد شد.
غروی قوچانی درباره تعداد آثار ارسالی به این دوره از جشنواره مطبوعات گفت: امسال هم مانند دوره‌های گذشته، ۱۰ روز مانده به اتمام مهلت اولیه، حدود ۶۰ درصد آثار به دبیرخانه رسیده است.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش لحظه‌ای آثار ارسالی اهالی رسانه و مطبوعات به دبیرخانه جشنواره، نمی‌توان آمار دقیقی از تعداد آثار ارسالی اعلام کرد اما تا پایان روز پنجشنبه هفته گذشته بیش از ۳۵۰۰ اثر به دبیرخانه رسیده بود.
دبیر جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها همچنین از مشخص شدن چیدمان اصلی هیئت‌های داوری نوزدهمین دوره این جشنواره خبر داد و تاکید کرد: داوران جشنواره عموماً از بین مدیران مسئول، سردبیران و استادان دانشگاه در رشته ‌های مختلف ارتباطات و روزنامه ‌نگاری تعیین شده است.
نوزدهمین جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها در چهار بخش مطبوعات سراسری، مطبوعات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های الکترونیکی و نیز بخش ویژه در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز