خبرگزاری کار ایران

سایت ایران کارتون بهترین سایت کاریکاتور دنیا شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۷۵

طی یک نظرسنجی که از سوی سایت «کارتون نت ورک سن‌تر» برگزار شد، وبسایت ایران کارتون به عنوان بهترین سایت کاریکاتور دنیا معرفی شده است.

ایلنا: مسعود شجاعی طباطبایی، رییس خانه کاریکاتور ایران گفت: وبسایت ایران کارتون برای سومین بار به عنوان بهترین سایت دنیا در حوزه کاریکاتور انتخاب شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، وی افزود: سایت «کارتون نت ورک سن‌تر» در سال ۲۰۱۲ در یک نظر سنجی که از کاریکاتوریست‌های دنیا انجام داد، ایران کارتون را به عنوان بهترین سایت معرفی کرد. سایت «سیریا کارتون» س نیز، در فاصله سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹، دوبار نظرسنجی انجام داده است، که در هر دو نظرسنجی، ‌ سایت ایران کارتون رتبه نخست را از آن خود کرده بود.

رییس خانه کاریکاتور گفت: وبسایت ایران کارتون به طور متوسط روزانه حدود ۳۵ هزار مخاطب دارد و در هر لحظه حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ نفر به صورت آنلاین از خدمات سایت بهره می‌برند.

وی دلایل علاقه‌مندی هنرمندان کاریکاتوریست را به روز بودن سایت عنوان کرد و گفت: این سایت روزانه ۲ یا ۳ مرتبه به روز می‌شود و هر روز کارتون جدیدی بر روی سایت بارگذاری می‌شود.

این کاریکاتوریست در ادامه گفت: بیش از صد سایت مرجع تخصصی کاریکاتور در دنیا وجود دارد. به روز بودن سایت ایران کارتون و ارائه آخرین اطلاعات واخبار، معرفی هنرمندان مطرح داخلی و خارجی، اعلام مسابقات مطرح جهانی در زمینه کاریکاتور و نمایش کتاب بهترین کاریکاتوریست‌ها به دو زبان فارسی وانگلیسی از جمله ویژگی‌های این سایت است.

خانه کاریکاتور با هدف شناسایی، مهارت آموزی و سازماندهی کاریکاتور و (پویانمایی) درایران و پشتیبانی و حمایت از کاریکاتوریست‌ها و علاقه‌مندان کاریکاتور و معرفی آثار آن‌ها در ایران و جهان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد و به سرعت تبدیل به مرکز اصلی کاریکاتور ایران شده است. از جمله فعالیت‌های خانه کاریکاتور برگزاری کلاس‌های آموزش کاریکاتور و نمایشگاه‌های کاریکاتور، گردآوری‌، حفظ و نمایش آثار جهانی کاریکاتور و انجام پروژه‌های لازم در زمینه کاریکاتور، برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی در تمامی مقاطع سنی (کودک و نوجوان و بزرگسالان‌)، برپایی جلسه‌ها و همایش‌ها و سخنرانی‌های مرتبط با موضوع چاپ و نشر آثار کاریکاتور اعم از مجله‌، کتاب‌، کارت و... برگزاری مسابقات کاریکاتور در سطوح مختلف کشوری و جهانی و معرفی هنرمندان کاریکاتوریستی که به نحوی در مسابقه‌های بین‌المللی مقام کسب می‌کنند و همچنین ارائه اطلاعات وگزارش‌هایی از فعالیت‌های خانه کاریکاتور است. این مرکز همچنین دبیرخانه دائمی نمایشگاه دوسالانه کاریکاتور تهران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز