خبرگزاری کار ایران

پایتخت میزبان ۲۷۰ ویژه برنامه

کد خبر : ۴۰۹۵۸

مراسم اختتامیه مسابقه قرآنی رازهای آسمانی با معرفی ۱۱۴ برگزیده روز یکشنبه ۸ بهمن ماه در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.

ایلنا: مراسم اختتامیه مسابقه قرآنی رازهای آسمانی با معرفی ۱۱۴ برگزیده روز یکشنبه ۸ بهمن ماه در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود و همچنین همزمان با دومین هفته بهمن ماه مراکز فرهنگی هنری پایتخت میزبان بیش از ۲۷۰ ویژه برنامه هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مسابقه همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف گسترش فضیلت‌های اخلاقی بر محور قرآن مجید برگزار شد و طی آن بیش از ۲۰ هزار شرکت کننده پاسخ ۳۰ جدول موجود در کتاب رازهای آسمانی را به سامانه پیام کوتاه فرهنگسرای اخلاق ارسال کردند.

نمایشگاه‌های عکس انقلاب با عنوان تجلی وحدت تا پایان هفته در فرهنگسرای ملل، عکس آسمان هلند تا پایان هفته در فرهنگسرای اشراق، عکس روزهای پیروزی انقلاب، ۱۱ بهمن در نگارخانه پردیسان، پوس‌تر انتظار و مهدویت تا پایان هفته در فرهنگسرای رازی و نمایشگاه روزشمار انقلاب تا پایان هفته در خانه فرهنگ ولیعصر (عج) از جمله برنامه‌های نمایشگاهی هفته جاری خواهند بود.

نمایش فیلم دزدان خیابان جردن تا پایان هفته در فرهنگسرای اشراق، فیلم همبازی تا پایان هفته در فرهنگسراهای فردوس و هنگام، نمایش و نقد فیلم یک سطر واقعیت، ۸ بهمن در فرهنگسرای فردوس و نمایش و نقد فیلم یک روش خطرناک، ۱۲ بهمن در فرهنگسرای سرو ویژه برنامه‌های سینمایی مراکز فرهنگی هنری پایتخت هستند.

نشست «شکل گیری قالب‌های ادبی»، ۹ بهمن در فرهنگسرای سرو، نقد و بررسی کتاب رنگین کمانی بر پیشانی، ۱۱ بهمن در فرهنگسرای سرو و نشست حکایت نی با موضوع بررسی اشعار مولانا، ۹ بهمن در کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد.

نشست هزار و یک شب با موضوع شرح قصه‌ها و حکایت‌های ادبی از مثنوی برای خردسالان، ۱۱ بهمن در خانه فرهنگ دی، نشست بوستان خوانی، ۸ بهمن در خانه فرهنگ ابوسعید، ایستگاه کتاب انقلاب، ۱۱ و ۱۲ بهمن در فرهنگسرای خاوران و مسابقه کتابخوانی ختم نبوت، پیغام وحدت، ۷ تا ۹ بهمن در خانه فرهنگ تهرانسر از دیگر برنامه‌های ادبی این هفته در تهران است.

علاقه مندان می‌توانند جهت دریافت فهرست کامل برنامه‌ها به پایگاه اینترنتیwww. farhangsara. ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز