خبرگزاری کار ایران

موزه ملك در دهه فجر رایگان است

کد خبر : ۴۲۷۰۳

علاقه‌مندان به تماشای از گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی می‌توانند در دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، به رایگان از موزه ملی ملک بازدید کنند.

ایلنا: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ خورشیدی، موزه ملی ملک به رایگان از گردشگران و دوستداران تاریخ و آثار موزه‌ای میزبانی خواهد کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، سیدمجتبی حسینی(مدیرعامل موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک) در این‌باره گفت: تالارهای سکه، نمایشگاه موقت مجموعه اهدایی بانو عزت‌ملک ملک، گنجینه آثار لاکی و قلمدان‌ها و دیگر نمایشگاه‌های موقت به ویژه در حوزه نسخه‌های خطی در موزه ملی ملک، اکنون برای خدمت‌رسانی به مخاطبان و علاقه‌مندان فعالیت می‌کنند و با فرارسیدن روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی، علاقه‌مندان می‌توانند به رایگان، گنجینه چند هزار ساله موزه ملی ملک در حوزه آثار تاریخی و هنری را به تماشا بنشینند.
موزه ملی بر اساس تاکید واقف، مرحوم حاج حسین آقا ملک، هر روز هفته به جز جمعه‌ها و روزهای تعطیل، آماده میزبانی از دوستداران گنجینه‌های تاریخی و هنری است. مراجعه‌کنندگان می‌توانند از ساعت ۸: ۱۵ تا ساعت ۱۶: ۳۰ در تالارهای گوناگون نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران، گذری خاطره‌انگیز بر تاریخ و فرهنگ چند هزار ساله ایران داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز