خبرگزاری کار ایران

ترمیم طلاق عاطفی در خانه فرهنگ امیرکبیر

کد خبر : ۴۲۷۵۳

«ترمیم طلاق عاطفی» عنوان نشست آموزشی و کارگاهی است که با هدف آگاه سازی و آموزش بانوان در خصوص راهکارهای ترمیم و بهبود وضعیت عاطفی زوجین در خانه فرهنگ امیرکبیر برگزار می‌شود.

ایلنا: در نشست «ترمیم طلاق عاطفی» که با مشارکت کانون بانوان خانه فرهنگ امیرکبیر برگزار می‌شود با رویکرد نقش کلیدی بانوان در استحکام خانواده، به مهارت‌های اصلی زندگی خانوادگی و بهره گیری از الگوهای مناسب جهت بهبود روابط زن و شوهر در خانواده پرداخته می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲، طلاق عاطفی وضعیتی است که در حال حاضر در بسیاری از خانواده‌ها حاکم است و زوجین با وجود زندگی در کنار هم به لحاظ وابستگی عاطفی دچار مشکل شده‌اند.
در نشست موضوعی «کارگاه تحلیل روابط متقابل» حسین اقبالی نسب کار‌شناس ارشد مشاوره و مدرس مهارت‌های زندگی، ضمن تشریح محورهای یاد شده، در قالب مشاوره حضوری، ضمن پاسخ گویی به پرسش‌های حاضرین راهنمایی‌های عملی لازم را به آنان ارایه می‌دهد.
اقبالی نسب کار‌شناس ارشد مشاوره و راهنمایی از دانشگاه علامه طباطبایی، مدرس آموزش مهارتهای زندگی در دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدرس علوم قرآنی و موسس اولین مرکز مشاوره با رویکرد قرآنی است.
نشست موضوعی «ترمیم طلاق عاطفی» دوشنبه ۱۶ بهمن ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می‌شود و بانوان علاقمند برای حضور در این کارگاه می‌توانند به نشانی شهرک گلستان (شهرک راه آهن) - انتهای بلوار کاج - سروستان ۱۱ - پلاک ۶، مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۷۲۸۰۱۷ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز