خبرگزاری کار ایران

یادواره نخستین خلبانان شهید دفاع مقدس برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۲۷۵۵

یادواره نخستین خلبانان شهید دفاع مقدس در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

ایلنا: همایش «آسمانی‌ها»، یادواره نخستین خلبانان شهید دفاع مقدس، در آستانه روز نیروی هوایی و به مناسبت فرا رسیدن سالروز بیعت پرسنل نیروی هوایی ارتش با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اکبر بختیاری، رئیس فرهنگسرای تهران با اعلام این خبر افزود: در این همایش که با همکاری اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و شهرداری منطقه ۲۲برگزار می‌شود، از خانواده‌های شهیدان سرلشکر خلبان محمد صالحی، خالد حیدری، محمد حاجی و قدرت‌الله کیان‌جو تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: فرهنگسرای تهران امسال در ایام گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی همانند سال‌های گذشته، برنامه خود را به یادواره هفت تن از خلبانان شهید نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که پیکر مطهر ایشان پس از گذشت ۳۲ سال از آغاز جنگ تحمیلی در منطقه کوت عراق کشف شده‌ و سال گذشته به همراه ۱۰ شهید دیگر به آغوش میهن اسلامی بازگشت اختصاص داده است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۲ درباره همایش آسمانی‌ها و یادمان شهدای خلبان دفاع مقدس گفت: در این مراسم که به همت فرهنگسرای تهران و با همکاری اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و شهرداری منطقه ۲۲ برگزار می‌شود، بیش از ۵۰ تن از خلبانان سرافراز جمهوری اسلامی به همراه خانواده آنان، خانواده خلبانان شهید، فرماندهان و مسئولان نیروی هوایی ارتش، مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری و شهردار منطقه ۲۲ حضور خواهند داشت.

همایش «آسمانی‌ها» با همکاری معاونت امور اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲ و به همت فرهنگسرای تهران از ساعت ۱۴: ۳۰ روز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) واقع در شهرک گلستان، بلوار گل‌ها، انتهای یاس ششم، خیابان طوبی، برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز