خبرگزاری کار ایران

دفتر تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه صادر كرد

کد خبر : ۴۴۷۲۶

بیداری اسلامی به عنوان یک پدیده متاثر از نهضت فکری جمهوری اسلامی ایران در قالب یک جنبش اجتماعی و سازمانی رخ نموده است. این جریان در عرصه منازعات سیاسی و امنیتی علاوه بر اینکه موجودیت و نفوذ خود را به اثبات رسانیده است می‌رود تا به قدرت بلامنازع نقش آفرین در سطح جهانی تبدیل شود.

ایلنا: انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی در این انقلاب شکوه‌مند، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه بنا نهاد.
به گزارش ایلنا، بیست‌ و دوم بهمن ماه یوم الله پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بود که ضمن قطع شدن دست مستکبران از دامن ملت ایران، نظامی جدید با حرفی نو به میدان آمد و طنین آرمان‌هایش امروز از خاورمیانه تا قلب اقتصادی آمریکا شنیده می‌شود. اینک جشن پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که به لطف خداوند متعال آثار این انقلاب در جهان هویدا گشته و پیام انقلاب اسلامی به قلب تمام آزدای خواهان جهان نفوذ کرده است.
و اکنون بیداری اسلامی بعنوان یک پدیده متاثر از نهضت فکری جمهوری اسلامی ایران در قالب یک جنبش اجتماعی و سازمانی رخ نموده است. این جریان در عرصه منازعات سیاسی و امنیتی علاوه بر اینکه موجودیت و نفوذ خود را به اثبات رسانیده است می‌رود تا به قدرت بلامنازع نقش آفرین در سطح جهانی تبدیل شود.
۲۲ بهمن ماه فرصتی است برای نمایش نماد قدرت و اقتدار ملی در برابر توطئه جویان مستکبر که بی‌شک مردم بصیر ایران آگاهند در این مقطع ویژه از زمان حضور مقتدرانه ملت ایران، صف آرایی در صحنه جنگ نرم و نمادی از مشروعیت نظام می‌باشد و گامی است که به لطف الهی در کنار حضور پرشور در انتخابات آتی برداشته خواهد شد و همچون گذشته بازدارنده در برابر دسیسه چینی‌های شیطان‌ بزرگ خواهد بود.
دفتر تبلیغات اسلامی در طلیعه سی و چهارمین تولد دوباره ایران سرافراز با گرامیداشت سی و سومین بهار انقلاب و دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر این انقلاب از مردم فهیم و شریف ایران دعوت می‌نماید در این برهه حساس از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور منسجم، آگاهانه و پر شور خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن به عنوان روز وحدت، آزادگی و یکپارچگی ملتی سرافراز، تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری نموده و ضمن حمایت از دستاوردهای انقلاب بر تداوم راه امام (ره) و خط امام (ره) که راه همیشگی ملت ماست تاکید ورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز