خبرگزاری کار ایران

طراحی و تولید کتاب آموزشی زبان برای رده سنی ۴ تا 8

کد خبر : ۴۵۷۸۷

دبیرسمینار بومی سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی با اشاره به اینکه کتاب آموزشی زبان مجیک فونیکس برای رده سنی ۴ تا ۸ سال طراحی شده، گفت: تسهیل آموزش خواندن و نوشتن و فراگیری بیش از هزار لغت از ویژگی‌های این کتاب است.

ایلنا: علیرضا ربانی، دبیرسمینار بومی‌سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی با بیان اینکه مجیک فونیکس برای گروه سنی ۴تا۸ سال طراحی و تدوین شده است اظهار کرد: این کتاب در کنار (Pockets) و (Backpack) آموزش خواندن و نوشتن را برای نوآموزان آسان می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از سمینار بومی سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، وی با اشاره به اینکه این کتاب در ۹ سطح تدوین و تولید شده است عنوان کرد: فراگیری نوآموزان با این کتاب به سرعت افزایش می‌یابد چرا که دشواری خواندن و نوشتن در زبان انگلیسی زمانی آغاز می‌شود که تعداد آواهای ادا شده در زبان انگلیسی توسط سخنگویان زبان، بسیار بیشتر از تعداد حروف و آواهایی است که نوآموزان در سیستم رایج آموزش زبان در ایران فرا می‌گیرند که در همین راستا با طراحی این کتاب مشکل برطرف شده است.

دبیرسمینار بومی سازی دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر اینکه نوآموزان در سه گام اول این کتاب ۲۶ حرف و ۲۶ آوای متداول زبان انگلیسی را فرا می‌گیرند افزود: گام‌های بعدی این کتاب تسلط نوآموزان به بیش از ۸۰ دونویسه‌ زبان انگلیسی در قالب ۴۴ آوا است.

ربانی قابلیت ترسیم و نگارش حروف و سپس کلمات و جملات در کنار خواندن را از ویژگی‌های این کتاب برشمرد و تاکید کرد: مجیک فونیکس هم بر (Decoding) و هم بر (Encoding) تاکید دارد و تمرینات این کتاب با راهکارهایی که در کتاب راهنمای مربی بیان شده، برای گروه کثیری از نوآموزان مفید است.

وی با تاکید بر اینکه مجیک فونیکس نوآموزان را از هر گونه جزوه و کاربرگ بی‌نیاز می‌کند ادامه داد: سه سطح اول این کتاب چاپ و آماده توزیع در بازار است که به همراه (Pockets ۲)، (Pockets ۳) و (Backpack Starte) قابل استفاده است.

به گفته ربانی منابع تکمیلی همراه کتاب مجیک فونیکس شامل کتاب راهنمای معلم، CD اشعار و تلفظ واژگان و فلاش کارت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز