خبرگزاری کار ایران

مدیریت اقتصاد خانواده در فرهنگسرای رویش

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۰

به منظور آشنایی هرچه بیشترخانواده‌ها بامقوله، مدیریت اقتصاد، سرمایه گذاری و پس انداز، چگونه خرج کردن و علل سست شدن پایه اقتصاد خانواده برنامه‌ای تحت عنوان «مدیریت اقتصاد خانواده» برگزار می‌شود.

ایلنا: فرهنگ سرای رویش به منظور آشنایی هرچه بیشترخانواده‌ها بامقوله، مدیریت اقتصاد، سرمایه گذاری و پس انداز، چگونه خرج کردن و علل سست شدن پایه اقتصاد خانواده برنامه‌ای را تحت عنوان «مدیریت اقتصاد خانواده» برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه۹، فرهنگسرای رویش در نظر دارد باتوجه به ضرورت‌های جامعه امروز که ملزم به توجه بیشتر در نحوه مدیریت اقتصاد خانواده و اقتصاد مقاومتی است همایشی را با عنوان «مدیریت اقتصاد خانواده» برگزار کند.
این برنامه که به مباحث اقتصادیی نظیر راهکارهای مناسب برای مدیریت بهتر پایه‌های اقتصادی خانواده، سرمایه گذاری و پس انداز خانواده ها و... می‌پردازد روز چهارشنبه ۰۲/۱۲/۹۱ ساعت۱۰تا۳۰/۱۱با حضور کار‌شناس اقتصاد اسلامی آقای آخوند‌پور در فرهنگ سرای رویش واقع در ابتدای بزرگراه فتح، ضلع جنوب بزرگراه، خیابان واشقانی فراهانی، کوچه وادی‌زاده، جنب ناحیه ۲شهرداری پلاک۲ برگزار می‌شود.
علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۴-۶۶۶۸۸۵۵۲ (داخلی ۱۲۱) تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز