خبرگزاری کار ایران

اختتامیه نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی برگزار شد

نمایشگاه نشریات خانوادگیبه كار خود خاتمه داد و ۸۰ نشریه خانوادگی در این رویداد فرهنگی در قالب ۵۶ غرفه آخرین دستاوردهای خود را به مخاطبان ارائه کردند.

 ایلنا،مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی با حضور معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و جمعی از اصحاب رسانه و مدیران مسوول نشریات خانوادگی در سالن شهید بهنام محمدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی با حضور محمد جعفر محمدزاده، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و پدرام پاک آیین مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و جمعی از فعالان عرصه مطبوعات و غرفه داران برگزار شد.
در این مراسم که اجرای آنرا هرمز شجاعی مهر برعهده داشت سید محمد جعفرزاده به مدیران مسوول مطبوعات خانواده محور پیشنهاد داد انجمن نشریات خانوادگی را تشکیل دهند.


همچنین پدارم پاک آیین مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در این مراسم بر نیازسنجی مخاطبان از سوی نشریات خانوادگی تاکید کرد.
در این مراسم همچنین از سه جلد از مجموعه کتاب‌های مطبوعات ایران رونمایی و از «اسماعیل شفیعی سروستانی»، محمدکاظم انبارلویی «و» شهرام شکیبا «نویسندگان این کتاب‌ها تقدیر شد.


همچنین غرفه نشریات» سلامت «،» دنیای زنان «،» خانواده سبز «،» نی نی «و» روزهای زندگی بچه‌ها «در این مراسم به عنوان غرفه‌های بر‌تر این رویداد فرهنگی انتخاب شدند.


نمایشگاه نشریات خانوادگی امروز پنجشنبه به کار خود خاتمه می‌دهد. ۸۰ نشریه خانوادگی در این رویداد فرهنگی در قالب ۵۶ غرفه آخرین دستاوردهای خود را به مخاطبان ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز