خبرگزاری کار ایران

سبحانی نیا:

نشریت تخصصی مسیر رسیدن به اهداف بر‌تر را ترسیم می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۶۳

نشریات تخصصی به علت نگاه دقت محور و تمرکزی که بر مسائل دارند، می‌توانند در این خصوص مفید به فایده باشند.

ایلنا: عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت کارکردهای نشریات تخصصی در راستای مبارزه با تحریم‌ها و تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: این نشریات باید به صورت تخصصی راهکارهای تحقق منویات رهبری را مورد بررسی قرار داده و به تفکیک برای دستگاه‌ها وظایف و روند ضروری برای فعالیت آن‌ها در جهت دستیابی به اهداف بر‌تر را تعیین و ترسیم نمایند.
به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی،حسین سبحانی نیا در حاشیه برگزاری این نمایشگه گفت: برگزاری نمایشگاه‌های رسانه و کتاب و به تازگی نیز نشریات تخصصی اقدام بسیار پسندیده‌ای است که مجلس در این خصوص همواره همراه و پشتیبان نهاد فرهنگی کشور است.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در کشور ما متاسفانه بعضا برخی اقدامات به صورت غیر تخصصی انجام می‌شود و در نتیجه اثرات منفی کار با وجود صرف هزینه و تلاش نیروی انسانی به ثمر نمی‌رسد.
وی ادامه داد: تبیین نگاه تخصصی در انجام کار‌ها کیفیت خروجی پروژه‌ها و فعالیت‌ها را افزایش می‌دهد و از این حیث قدم مثبتی در جهت صرفه جویی در منابع و هزنیه‌ها است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم چنین تصریح کرد: در این راستا نشریات تخصصی به علت نگاه دقت محور و تمرکزی که بر مسائل دارند، می‌توانند در این خصوص مفید به فایده باشند.
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تقویت کارکردهای نشریات تخصصی در راستای مبارزه با تحریم‌ها و تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: این نشریات باید به صورت تخصصی راهکارهای تحقق منویات رهبری را مورد بررسی قرار داده و به تفکیک برای دستگاه‌ها وظایف و روند ضروری برای فعالیت آن‌ها در جهت دستیابی به اهداف بر‌تر را تعیین و ترسیم نمایند.
نخستین نمایشگاه نشریات تخصصی به همت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز دوشنبه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سالن حجاب گشایش یافته و تا یکشنبه آینده در این محل ادامه می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز