خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه خانه مدرن برگزار می‌شود

کد خبر : ۷۶۰۰۵

نمایشگاه خانه مدرن جشنواره فرش و تابلوفرش 6 لغایت 10 خرداد در برج میلاد برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر نمایشگاه خانه مدرن گفت: این نمایشگاه با وسعت 2000متر مربع در قالب 70 شرکت داخلی که شامل 43 شرکت مبلمان سرویس خواب بوفه نهارخوری مبلمان استیل و میزهای تلویزیونی و 27شرکت تولیدی فرش و تابلوفرش‌های نفیس دستباف از قم، تبریز، اصفهان و... از تولیدکنندگان صنعت مبلمان منزل و بافندگان فرش دستباف ایران و یک تولیدی لوستر و قاب آینه و شمعدان و صنایع گلیم بافی و جاجیم عشایری دور هم تولیدات خود را به رقابت و عرضه گذاشته‌اند.

امیرحسین ازگلی افزود: این کار حاصل زحمت ماه‌ها تلاش در اولین فصل 92 بوده که با همکاری مسئولین برج میلاد و مجوز اداره صنعت معدن و تجارت تهران و حمایت و پشتیبانی اتحادیه درودگران و مجمع امور صنفی و همچنین مرکز ملی فرش ایران که همیشه حامی تولیدکنندگان این صنعت بوده، به ثمر نشسته است.

وی گفت: هدف از برگزاری این چنین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها در مکان‌های پرمخاطب تهران شعاری است همیشگی جهت حفظ منافع مصرف کننده با حذف واسطه. که جهت کوتاه شدن مسیرهای پر پیچ و خم خریداران در فصول مختلف سال از مکان‌های تولیدی و نمایشی محصولات جدید با تنوع بروز وحمایت از تولیدکنندگان داخلی.

ازگلی در پایان گفت: این نمایشگاه از 6 خرداد لغایت 10 خرداد از 10 صبح تا 9 شب برای بازدید عموم دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز