خبرگزاری کار ایران

جشنواره "کودک خلاق" فردا آغاز می‌شود

کد خبر : ۷۶۷۰۷

نخستین جشنواره " کودک خلاق، آرمانشهر فردا" با هدف ارایه تازه‌ترین الگوهای پرورش خلاقیت در کودکان، برای کودکان مقطع آمادگی و اول تا پنجم دبستان برگزار خواهد شد.

ایلنا: با حضور شماری از نویسندگان و هنرمندان حوزه هنر و ادبیات کودکان جشنواره " کودک خلاق، آرمانشهر فردا "چهارشنبه هشتم خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22، در این جشنواره نویسندگان، شاعران و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان حضوری فعال و صمیمی در جمع کودکان دارند و در قالب کارگاه‌های زنده، در فضاهای کلاسی و غیرکلاسی ساعت‌های متمادی با آنان سپری خواهند کرد.

در دوره نخست این جشنواره کودکان گروه سنی 6 تا 12 سال با والدین و مربیان خود هر چهارشنبه از ساعت 9 تا 12 در کارگاه‌های خلاقیت شرکت می‌کنند و از تجارب هاتف دوستدار استاد موسیقی کودک، جمال الدین اکرمی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان و نجمه هیئت اصفهانی تصویرگر کتاب کودک و نوجوان بهره‌مند می‌شوند.

این جشنواره شامل نقاشی، نمایش، موسیقی و ادبیات داستانی همراه با راهکارهای برانگیختن خلاقیت در کودکان است.

مرحله اول جشنواره " کودک خلاق، آرمانشهرفردا " چهارشنبه هشتم خرداد آغاز می‌شود و در ادامه در تاریخ‌های 22 خرداد، 29 خرداد، پنجم تیر و 12 تیر مصادف با چهارشنبه‌های هر هفته از ساعت 9 تا 12 در فرهنگسرای تهران، به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، پشت دبیرستان اندیشه، خیابان ساحل، بوستان باغ نو، میزبان کودکان و اولیا و مربیان خواهد بود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 44143780 تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز