خبرگزاری کار ایران

نماینده کرج:

میراث فرهنگی و اوقاف دفترچه امامزاده ها را به استانداری ارسال کنند

asdasd

اداره اوقاف و میراث فرهنگی باید با توجه به شناسنامه امامزاده‌ها، دفترچه‌ای تهیه کرده و برای ارزیابی وضعیت امامزاده‌ها، آن را به فرمانداری و استانداری ارائه دهند تا با استناد به دفترچه‌های خدمت، در مورد امامزاده‌ها تصمیم گیری شود.

ایلنا-کرج: نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره اوقاف و میراث فرهنگی باید با توجه به شناسنامه امامزاده‌ها، دفترچه‌ای تهیه کرده و برای ارزیابی وضعیت امامزاده‌ها، آن را به فرمانداری و استانداری ارائه دهند تا با استناد به دفترچه‌های خدمت، در مورد امامزاده‌ها تصمیم گیری شود.

کولیوند در گفت‌و‌گو با ایلنا در خصوص تعیین تکلیف امامزاده‌های تخریب شده استان البرز، گفت: اداره اوقاف و میراث فرهنگی هر یک وظیفه حفظ و نگهداری از امامزاده‌های استان البرز را برعهده دارند البته اداره اوقاف باید در این موضوع با جدیت وارد شود و با استناد به اینکه امامزاده‌ها به ثبت میراث فرهنگی رسیدند از آن دوری نکند.

کولیوند ادامه داد: اداره اوقاف ومیراث فرهنگی باید با توجه به شناسنامه امامزاده‌ها، دفترچه‌ای تهیه کرده و برای ارزیابی وضعیت امامزاده‌ها، آن را به فرمانداری و استانداری ارائه دهند تا با استناد به دفترچه‌های خدمت، در مورد امامزاده‌ها تصمیم گیری شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه میراث فرهنگی با استناد به باستانی بودن امامزاده‌ها، همکاری‌های لازم ر ا با اداره اوقاف برای بازسازی و حفظ امامزاده‌ها انجام نمی‌دهد، گفت: در صورت تهیه دفترچه خدمت و ممانعت میراث فرهنگی برای اجرای برنامه‌های حفظ امامزاده‌ها، دفترچه مذکور باید از طریق اداره اوقاف به استانداری منتقل شود تا به این موضوع رسیدگی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز