خبرگزاری کار ایران

جشن شعر و موسیقی شعبانیه در فرهنگسرای تهران

کد خبر : ۷۹۴۵۴

شماری از شاعران شعر انتظار، از جمله مصطفی محدثی خراسانی، علی اصغر فراز، حجت اله شاهقلیان، امیر عاملی قزوینی، جلال مهدیانی و حسین وزیری به قرائت سروده‌های خود درباره امام زمان (عج) و فرهنگ انتظار خواهند پرداخت.

ایلنا: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی (عج) فرهنگسرای تهران همایش ادبی «ستاره باران» را با حضور شماری از شاعران انتظار برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۲، در این مراسم شماری از شاعران شعر انتظار، از جمله مصطفی محدثی خراسانی، علی اصغر فراز، حجت اله شاهقلیان، امیر عاملی قزوینی، جلال مهدیانی و حسین وزیری به قرائت سروده‌های خود درباره امام زمان (عج) و فرهنگ انتظار خواهند پرداخت.
همایش ادبی «ستاره باران» هم چنین در کنار برنامه شعرخوانی، با برنامه زنده موسیقی سنتی میزبان علاقمندان خواهد بود.
ویژه برنامه «ستاره باران» چهارشنبه ۲۹ خرداد از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب – سه راه دهکده المپیک – پشت دبیرستان پسرانه اندیشه – خیابان ساحل – بوستان باغ نو- فرهنگسرای تهران برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعت بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۴۳۷۸۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز