خبرگزاری کار ایران

تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای:

سرمایه‌گذاری، خلاقیت و تکنیک لازمه پیشرفت صنعت گیم است

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۹۹

علاوه بر بازی رایانه‌ای «طلای سیاه» که با ایده‌ای جدید و با محور صنعت نفت و مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این شرکت برای گروه سنی بالای ۱۲ سال ساخته شده دو بازی دیگر نیز در این رویداد فرهنگی رونمایی خواهد شد.

ایلنا: مدیر شرکت رویاگران نرم افزار به لزوم همکاری سرمایه‌گذاران در صنعت گیم اشاره کرد و گفت: مشکلات این صنعت تنها با سرمایه‌گذاری مناسب، توجه به استعدادهای متفاوت در این حوزه و حمایت جدی از تولیدکنندگان برطرف خواهد شد.
به گزارش ایلنا به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، شهاب کشاورز افزود: روند بازی سازی در ایران را بسیار امیدوار کننده دانست و استقبال مردم از نمایشگاه گیم تهران در دوره‌های قبلی را نشانه کیفیت مطلوب بازی‌های بومی است.
وی همچنین توجه به تکنیک و جذابیت در تولید بازی‌های رایانه‌ای را از نکات قابل توجه در جذب بیشتر مخاطبان دانست.
کشاورز با بیان اینکه صنعت گیم توانایی انتقال مفاهیم فرهنگی و اجتماعی در ذهن مخاطب را داراست، ادامه داد: سرگرمی تنها یکی از جنبه‌های موجود در یک بازی رایانه‌ای است و نباید از دیگر مسائلی که می‌توان در این عرصه مطرح کرد غافل شد.
کشاورز همچنین به برنامه‌های شرکت رویاگران نرم افزار برای حضور در نمایشگاه گیم تهران اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازی رایانه‌ای «طلای سیاه» که با ایده‌ای جدید و با محور صنعت نفت و مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این شرکت برای گروه سنی بالای ۱۲ سال ساخته شده دو بازی دیگر نیز در این رویداد فرهنگی رونمایی خواهد شد.
وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با در نظر گرفتن فضای مناسب برای نمایش بازی‌ها و ارتباط نزدیک علاقه مندان گیم با وسایل بازی رضایت دوستداران این هنر فراهم شود.
سومین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای تهران از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز