خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۵۰ درصدی شهر بازی رازی درماه مبارک رمضان

کد خبر : ۹۲۴۲۵

عقیل منصوری رییس فرهنگسرای رازی همزمان با آیین پایانی ویژه برنامه برآستان جانان از تخفیف۵۰ درصدی شهربازی فرهنگ سرای رازی تاپایان ماه مبارک رمضان خبرداد.

ایلنا: عقیل منصوری(رییس فرهنگسرای رازی) از تخفیف۵۰ درصدی شهربازی فرهنگ سرای رازی تاپایان ماه مبارک رمضان خبرداد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی؛ عقیل منصوری در مراسم پایانی ویژه برنامه برآستان جانان که شب گذشته (جمعه ۴/۵/۹۲) مصادف با هفدهم ماه مبارک رمضان در فرهنگ سرای رازی برگزار شد؛ ضمن معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ورزشی، دریاچه ۳ هزارمترمربعی رازی برای قایقرانی و ماهیگری، ظرفیت عمومی و تخصصی کتابخانه، دوره‌های آموزشی و... فرهنگ سرای رازی افزود: ازساعت ۲۴ امشب تا پایان ماه مبارک رمضان این امکان را برای شهروندان بویژه ساکنین محترم منطقه ۱۱ فراهم شده است که از تخفیف ویژه (بلیط نیم ب‌ها) شهربازی فرهنگ سرای رازی بهره‌مند شوند.
منصوری درخاتمه ضمن یادآوری درک معنوی فضای روحانی شب‌های قدر از خدمات پرسنل فرهنگ سرای رازی و منطقه ۱۱ طی ۱۷ شب اجرای زنده برنامه «برآستان جانان» تجلیل کرد.
چهارمین ویژه برنامه برآستان جانان در هفدهمین شب از ماه میهمانی خدا، همزمان با مناطق ۲۲ گانه شهرتهران باشعار «شهر خدا، شهر مهربانی» همراه با نورافشانی صحنه‌ای به کار خود پایان داد.
شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۴۰۹۵۴۹ تماس گرفته یا از سایتrazi. farhangsara. ir بازدیدکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز