خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تخصصی توانمندیهای جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی توانمندیهای جهاددانشگاهی صنعتی شریف ۸ الی ۱۱ آبانماه سالجاری برگزار می‌شود.

ایلنا: در سالی که به‌عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری شده است، دستاورد‌ها و توانمندیهای فنی و مهندسی جهاددانشگاهی صنعتی شریف در ۵ حوزهٔ فناوری، مواد، سیستم‌ها و تجهیزات، خدمات آزمایشگاهی و فعالیتهای آموزشی در معرض دید مخاطبان گذاشته می‌شود.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی صنعتی شریف، با توجه به همکاری راهبردی این مجموعه با پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی، توانمندی‌های این پژوهشکده نیز در این نمایشگاه ارائه می‌گردد.
در نمایشگاه تخصصی جهاددانشگاهی صنعتی شریف، دستاورد‌ها و توانمندیهای واحد صنعتی شریف و پژوهشکده توسعه تکنولوژی و پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی جهاددانشگاهی در رشته‌های فنی و مهندسی که با اتکا به دانش تخصصی پژوهشگران و متخصصان این مجموعه و با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی این مجموعه بدست آمده است، به مسئولان، صاحبان صنایع، دانشگاهیان و دانشجویان رشته‌های مهندسی معرفی می‌شود.
در حوزهٔ فناوری، توانمندی‌های دو گروه پژوهشی صنایع و فناوری اطلاعات و چهار مرکز خدمات تخصصی توسعه تکنولوژی، مهندسی محیط زیست، نیروگاه خورشیدی و مستندسازی چندرسانه‌ای علمی و صنعتی ارائه خواهد شد. در حوزهٔ سیستم‌ها و تجهیزات، ۶ مرکز خدمات تخصصی هوافضا، اتوماسیون، اپتیک، میکروالکترونیک، فناوری خلأ بالا و ساخت و ۳ گروه پژوهشی مکانیک، اتوماسیون و خلأبالا دستاورد‌ها و توانمندیهای خود را به مخاطبان معرفی خواهند کرد.
در این نمایشگاه، پنج آزمایشگاه تخصصی فعال در جهاددانشگاهی صنعتی شریف شامل آنالیز مواد، اپتیک، لایه نشانی، میکرو الکترونیک و اندازه گیری ابعاد حضور دارند.
معرفی دستاوردهای حوزهٔ مواد توسط پژوهشکده توسعه صنایع شیمیایی و گروه پژوهشی متالورژی، مرکز فناوری‌های نوین انجام می‌شود.
ظرفیت‌های آموزشی مجموعه توسط مرکز آموزش‌های تخصصی-کاربردی واحد صنعتی شریف با همکاری سایر بخش‌های تخصصی سازمان معرفی خواهد گردید.
نمایشگاه تخصصی جهاددانشگاهی صنعتی شریف در طول ۴ روز در مجتمع تحقیقاتی جهاددانشگاهی صنعتی شریف برگزار می‌شود و بازدید از نمایشگاه برای متخصصین آزاد می‌شود. اوقات بازدید عموم متخصصین از ساعت ۸ الی ۱۸ روز سه شنبه نهم آبانماه، ساعت ۸ الی ۱۲ روز چهارشنبه دهم آبانماه و ساعت ۸ الی ۱۲ظهر روز پنجشنبه یازدهم آبانماه می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز