خبرگزاری کار ایران

با حکم علی جنتی؛

رئیس سازمان حج و زیارت و معاون توسعه ارشاد منصوب شدند

کد خبر : ۹۹۷۰۰

سعید اوحدی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت و «علی اصغر کاراندیش مروستی» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع منصوب شدند.

ایلنا: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی سعید اوحدی را به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، متن حکم علی جنتی به شرح زیر است: نظر به سوابق علمی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه حج و زیارت و گردشگری به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و هماهنگی کاری با نماینده محترم ولایت فقیه در آن سازمان و بهره گیری از کلیه نیروهای کارآمد و با تجربه در جهت تقویت و گسترش امور حج و زیارت، بهره گیری بهینه از امکانات مالی سازمان و ارائه خدمات خالصانه به حجاج، معتمرین و زائران عتبات مقدسه موفق و موید باشید.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی «علی اصغر کاراندیش مروستی» را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن حکم علی جنتی آمده است: امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و همکاری و هماهنگی با کلیه معاونت‌ها و سازمان‌های وابسته و سایر واحدهای وزارت در برنامه ریزی و اجرای قوانین و مقررات مالی و محاسباتی و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز