خبرگزاری کار ایران

با حضور هنرمندان سینما و مدیران سازمان سینمایی؛

زنگ آغاز جشنواره میلاد سرخ به صدا درآمد

کد خبر : ۱۰۰۱۳۳

آقا محمدیان: جشنواره میلاد سرخ فرصت مناسبی است تا فیلم‌های مستند کوتاه و بلند به نمایش دربیاید و جشنواره امسال نیز به خوبی برگزار می‌شود.

ایلنا: با حضور هنرمندان سینما و مدیران سازمان سینمایی لحضاتی پیش دومین جشنواره سراسری فیلم میلاد سرخ در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ کاروان سینماگران ایرانی و مدیران سازمان سینمایی عصر امروز(5 شهریور) به شهر اردبیل رسیدند و لحضات پیش مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم میلاد سرخ در مجتمع فرهنگی هنری فدک برگزار شد.

شفیع آقامحمدیان مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی طی سخنانی با تشکر از هنرمندانی که در این مراسم حضور پیدا کردند گفت باید از برگزارکنندگان این مراسم و این جشنواره که در شرایط فعلی جشنواره را برگزار کردند؛ تشکر کنیم.

وی با اشاره به رونمایی کتاب تعزیه تراژدی سینما نوشته احمد طالبی نژاد گفت: باید از ایشان بابت انتشار این کتاب تشکر کنم زیرا یکی از اهداف ما در این جشنواره اهمیت به هنر تعزیه و همچنین فرهنگ عاشوراست.

وی ادامه داد: جشنواره میلاد سرخ فرصت مناسبی است تا فیلم‌های مستند کوتاه و بلند به نمایش دربیاید و جشنواره امسال نیز به خوبی برگزار می‌شود.

آقامحمدیان با اشاره به برگزاری این جشنواره در اردبیل ادامه داد: اردبیل برخوردار از استعدادهای قابل توجه در تولید فیلم مستند است و ما تلاش می‌کنیم که در معرفی این استعدادها کوشا باشیم.

در این برنامه زنگ آغاز جشنواره به صدا درآمد و هنرمندانی همچون انسیه شاه حسینی حبیب کاوش نقی نعمتی، احمدی طالبی نژاد، محمدتقی فهیم، جلیل عرفان منش، مهدی عظیمی میرآبادی و جمعی از نمایندگان رسانه‌های جمعی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز